Skin79 - Plátýnkové masky Fresh Garden Mask

Pleťové masky miluji, to jistě víte. Avšak v poslední době je hodně flákám a ráda bych se zas dostala k pravidelnému používání. Chodím domu docela pozdě, navíc je šílené vedro a to vůbec nemám chuť si na obličej něco napatlat.

Korejské masky jsou za mě vlastně jedny z top, velmi účinné a kvalitní. Značku Skin79 můžete koupit na notino.cz, já jsem navíc kupovala v akci, kdy vycházey snad jen kolem dvacky.


Red Ginseng
Revitalizační maska obsahuje červený kořen ženšenu a výtažek z čajovníku, moruše bílé a anýzu. Slibuje intenzivní výživu, vyhlazení vrásek, stáhnutí porů, regeneraci a zároveň i vyčištění.

Plátýnko je hodně pevné, netrhá se a na obličeji dobře drží. Je samozřejmě trochu větší, ale ohýbala jsem naprosto minimálně. Napuštěné tak akorát, že nestejká, přesto je v něm dostatek séra a to zůstane i v pytlíčku na samostatné použití. Pleť byla krásně heboučká, na pohled napapaná a svěží.

Snail
Právě v korejské kosmetice hlemýždí extrakt můžete často naleznout. Extrakt vyhlazuje drobné vrásky a redukuje nedokonalosti. Dále obsahuje výtažek z čajovníku, moruše bílé a badyánu. Též v něm najdete alantoin, kolagenové proteiny a elastin. Maska má antioxidační účinky, zklidňuje, vyživuje a osvěžuje.

Plátýnko má úplně ty samé vlastnosti, dobře drží, sérum neteče a pleť opět po použití znatelně hydratovaná, taková fresh na pohled a neulepená.

Glacial Water
Tato maska cílí primárně na pořádnou hydrataci pleti, obsahuje ledovcovou vodu, kerá je bohatá na minerály. Pleť posiluje a detoxikuje.

Tahle plátýnka mi vážně vyhovují, na pleti dobře sedí, jsou taková až jakoby elastická a dobře nacucaná, přesto sérum neteče a v pohodě s maskou můžete i fungovat a ne jen ležet. Účinky nezklamala ani Glacial Water, pleť vyživená, jemná a refreshnutá.

Máte rády Skin79?
Zkoušely jste nějakou?

14 komentářů:

  1. Tuhle značku jsem ještě neměla, tvá recenze docela láká k vyzkoušení.

    OdpovědětVymazat
  2. Značku neznám, ale moc se mi líbí obaly :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. Nějaké masky od téhle značky jsem už měla a poměr cena kvalita mi přijde hrozně fajn, moc ráda vyzkouším i tyhle:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skin79 má skvělé masky, už jsem jich měla hodně :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám od nich nakoupenou řadu Seoul Girl's beauty secret mask, tak jsem zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už jen ty obaly jsou naprosto boží a zamilovala jsem se do nich! Navíc když také fungují.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty vypadají krásně, určitě jsou velmi příjemné. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...