Masaryčka | Kam v Praze na jídlo

Dneska si dáme trochu netradiční článek, ráda bych Vám totiž doporučila jednu restauraci v Praze, kterou jsem před pár dny měla možnost navštívit. Jedná se o restauraci Masaryčka, jak už název napovídá, najdete ji opravdu na Masarykově nádraží a rozhodně ji nepřehlédnete. Jakmile vejdete do vestibulu, je hned na pravé straně.

Prostory jsou nádherné, kdo by to byl řekl, že na nádraží se bude nacházet takhle příjemná restaurace. Už jen když vstoupíte, tak je Vám jasné, že tady se budete cítit dobře. Celé to působí neskutečně vzdušně, restaurace je poměrně prostorná, čistá a fakt taková fresh.


Masaryčka se zaměřuje na českou kuchyni. Přiznávám, že zrovna českou kuchyň ne úplně vyhledávám, ale...Stačí se podívat na instagram na fotky jídel a dostane chuť i na to, co byste si jinak ani nedali. Já neodolala svíčkové a to ji fakt nemusím, ovšem nešlo odolat a byla fakt výborná, už jen to servírování, jiné, líbivé a chuťově opravdu dobrá, ne moc sladká, což oceňuji. Mamča si zas dala španělského ptáčka a také si velmi pochutnala.

Ovšem zapomněla bych na předkrm, hovězí tatarák Vám donesou již namíchaný, s topinkami, salátkem a kapary, které dodává zas jiný šmrnc. Tatarák dokonale vychucený, doporučuji. Co ovšem musíte!, vážně musíte zkusit, tak je jejich proslulá žemlovka. Bože, takhle výborný dezert jsem nejedla ani nepamatuji, úplné nebe v hubě. Stačilo první sousto a hned mi bylo jasné, že sem znovu zajdu klidně i jen na tu žemlovku.

Jelikož se jedná o českou kuchyň, tak samozřejmě nechybí výběr piv a pokud pivu neholdujete, není problém s vínem či proseccem, nebo domácí limonádou.

Za mě se jedná o podnik, kam zajdete na rychlé obědové menu, ale i večer posedět s přáteli. V klidu si dovedu představit, že sem zajdu s kamarádkou na večeři a sklenku, s partou na pivo či jen s mamčou na kávičku a žemlovku. Ale ne, příště ochutnám tvarohové knedlíčky s perníkovou drobenkou.

Barter spolupráce s restaurací Masaryčka.

Znáte Masaryčku?
A máte rádi českou kuchyni?

9 komentářů:

  1. Jeden čas jsem kolem Masaryčky chodila hodně často, ale to to tam ještě bylo takové trochu zanedbané. Teď už jsem tam nebyla spoustu let a vypadá to, že bych asi byla překvapená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Do Prahy se dostanu párkrát do roka, ale to jídlo stojí za další návštěvu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, to vypadá vážně dobře. Českou kuchyň mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. My teď v týdnu byli v Imperialu a takhle dobře jsem se dlouho nenajedla!

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, tam to vypadá naprosto úžasně! Super tip. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...