Foamie - Vlasová péče s arganovým olejem

Značku Foamie jsem nějakou dobu měla na seznamu značek, které bych ráda vyzkoušela. Doma se mi sešlo několik produktů a tak jsem se postupně vrhla na testování. Něco ještě teda čeká, něco již mám dokonce spotřebováno, třeba tuhle vlasovku.

Značka je mi moc sympatická. Díky formě a balení je šetrná k životnímu prostředí a zvířatům, zároveň tím, že se nejedná o mýdla, tak nevysušuje.


Tuhý šampon Kiss Me Argan
Šampon má veganské složení, je bez silikonů, parabenů, barviv či sulfátů. Naopak obsahuje arganový olej, který vyživuje suché a kudrnaté vlasy. Šampon má vydržet až 25 mytí.

Přiznávám, že jsem se tuhého šamponu bála, přece jen mám dlouhé vlasy do pasu a říkala jsem si, zda to mytí nebude hodně pracné a překvapilo mě, jak snadno se šampon aplikuje. Společně s vodou bezvadně napění, což je obrovské plus, díky tomu se pak i dobře aplikuje do vlasů a dostane se nejen do délek, ale v pohodě i k pokožce hlavy. Takže dlouhé, husté vlasy nejsou vůbec problém, aplikace je na jedničku.

Jak se mi líbí použití a balení, tak s výsledky bohužel spokojená vůbec nejsem. Mým vlasům nesedí, vlasy po něm byly zplihlé a strašně rychle se mastily. Vůbec jsem po něm neměla objem, zkrátka hrůza.

Tuhý kondicionér Kiss Me Argan
Kondicionér je též s arganovým olejem, dále v něm najdete třeba mangový olej, panthenol či olej z pšeničných klíčků. Slibuje hydrataci, výživu a dodání lesku suchým a krepatým vlasům. Regeneruje, revitalizuje suchou pokožku hlavy a samozřejmě by se po něm měly vlasy snadno rozčesávat.

I tuhý kondicionér se bez problémů používá, jde dobře aplikovat, dostane se i přes hustější vlasy, ale jak jsem nebyla spokojená se šamponem, tak bohužel ani tady se nekoná žádný wow efekt, naopak. Nepřijde mi, že by vlasy byly lesklejší, což ok, ale nešly vůbec rozčesat a během dne se také hodně cuchaly. Musela jsem používat ještě bezoplachové spreje, abych vlasy vůbec rozčesala.

Znáte Foamie?
Máte rády tuhé produkty?

3 komentáře:

  1. Ahoj, Foomie znám ze sociálních sítí, ale nějak mě to neláká. Tuhý šampon jsem nikdy nezkoušela, stejně tak kondicionér.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě arganový oleje ve složení vlasové péče odrazuje, ať jsem měla s jeho obsahem cokoliv, vždy to bylo stejné, hrozně těžké, zplihlé, mastné vlasy.

    OdpovědětVymazat
  3. Já v minulosti od Foamie tuhý šampon měla, ale nebyla jsem z něj nijak odvařena. To z YR jsem byla nadšena!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...