Lush - Želé zubní pasta Plaque Sabbath

Co takhle zábavnější čištění zubů? Želé od Lush mě hodně baví a je to fakt super změna oproti pastám.

Obsahuje dřevěné uhlí, které odstraňuje skvrny a má bělící účinky, dále v něm najdete třeba zklidňující lékořici, silice z pomerančů, tangerinek či hřebíček. Má svěží bylinkovou vůni, kde největší prim hraje právě hřebíček. Věřím tedy, že ne každému tohle sedne, je to hodně specifická parfemace a chuť.

Želé má fakt skvělou texturu. Prvně jsem byla docela skeptická kvůli balení, musíte kartáčkem rýpnout rovnou do kalíšku a želé nabrat, nepraktické, co si budeme, ale nakonec mi to vlastně ani nevadilo. Želé se nabírá dobře, neopadává, takže to zas takový problém není.

Po použití určitě máte pocit vyčištěných zubů, svěžího dechu a moc oceňuji, že želé nepálí.

Barter spolupráce s arome.cz.

Zkoušíte rády novinky?
Co říkáte na želé?

5 komentářů:

  1. Docela mě láká to vyzkoušet, ale ta cena..

    OdpovědětVymazat
  2. Lush som ešte neskúšala ale celkom ma zaujímajú veci do kupeľa

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna u pasty na zuby neexperimentuji - používáme s manželem jednu a on je starý konzervativec. Takže jedině, když je nějaká Glanc boxu (a pak ji stejně používám jen já a manžel si dál jede svou Colgate :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Novinky zkouším moc ráda a musím říct, že zubní pasta v podobě želé je rozhodně něco, co bych moc ráda vyzkoušela:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pastu jsem měla, ale jinou příchuť a moc mi sedla :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...