Brand Box - Říjen 2023

Další dva měsíce utekly jako voda a pošťák dorazil s boxem plného dobrot. Obsah je tentokrát více praktický, ale samozřejmě nechybí i něco na oslazení života. Pojďme teda mrknout, co všechno jsem v boxu objevila.


Ketodiet proteinové musli basic jemné - 500g, 129Kč
Jemně namleté vločky s oříšky a mandlemi. Jsou bohaté na vlákninu, bez přidaného cukru a se zdravými tuky. Vločky jsou za mě super, do jogurtů či na kaši, ale je fakt, že takhle drahé bych nekoupila a za mě stačí úplně obyčejné, ale balení potěšilo.

Jacobs Velvet Crema - 180g, 139,90Kč
Jedná se o klasickou kávu Jacobs, která je ovšem v znovuuzavíratelném obalu a samozřejmě tím můžete naplnit již spotřebovanou sklenici.

Orion Studentská pečeť mléčná čokoláda Borůvka & cookies - 235g, 149,90Kč
Tyhle nové Studentské pečeti jsou moc dobré, i když teda docela sladké a stačí Vám jeden řádek :D Tahle varianta je s borůvkovo-mléčnou náplní a kousky sušenek.


Chio Tortillas nacho cheese - 110g, 49,90Kč
Kukuřičné tortilly se sýrovou příchutí. Různé snacky a zobání vždy vítám, sama mám moc ráda a hodí se mít v zásobě, ať je co dát na stůl pro návštěvy.

Funtastic grilovaná tortilla - 39,90Kč
Tortilly jsou pšeničné a bez palmového tuku. Balení potěšilo, jelikož tortilly mám ráda a doma je dělám poměrně často. Je to za mě fakt rychlé a chutné jídlo, navíc se dá naplnit vlastně vším, co dům dal.

Adriana nejen na pánev - 500g, 52,90Kč
Pokud vaříte třeba omáčku není třeba těstoviny předem vařit, necháte je uvařit rovnou v dané omáčce. Samozřejmě ale fungují i klasicky. Adrianu kupuji, těstoviny miluji.

Podravka Fini-Mini Noodles - 75g, 19,90Kč
Čínské polévky jsou takový návrat do dětství a puberty, kdo je nemiloval :D Já je teda neměla ani nepamatuji, ale jako nouzovka se můžou hodit či je použiji jako přílohu k nějakému asijskému jídlu. Koupit můžete tři varianty - zeleninové, kuřecí a hovězí.

Penam večerní chlebík - 250g, 46,90Kč
Má vysoký obsah bílkovin a naopak nízký obsah cukru. Chlebík jsem několikrát měla a já se ho bohužel hodně rychle přejím a nechutná mi. Složením to je fajn, takže pokud chcete zdravější verzi pečiva, je to dobrá alternativa, jen mě nesedí moc ta textura.


Co říkáte na obsah?
Potěšil by Vás?

4 komentáře:

  1. Tentokrát by mě box asi moc nezaujal. Ale ten večerní chlebík si občas kupuji, je zdravější, ale je pravda, že na kváskový chleba to nemá :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem byla spokojená. Jen to kafe nevyužiju

    OdpovědětVymazat
  3. Jako obsah je dost využitelný :) Byla bych spokojená.

    OdpovědětVymazat
  4. Povedený obsah, akorát ta Studentská pečeť, tu teda nemusím :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...