Vánoce 2023 | Co jsem dostala od Ježíška

Přeji Vám do nového roku jen to nejlepší, ať se Vám daří po všech směrech, jste spokojení v práci/škole, navštívíte nová krásná místa, láska Vás hřeje u srdíčka a ať je rok plný úspěchů a ne pádů. Sama se těším, až tenhle rok hodím za hlavu a přijde nový, snad lepší.

Pojďme se teď ohlédnout ještě za Vánoci a podívat se, co hezkého jsem našla pod stromečkem. Jeden větší dárek ještě čekám, ale nebudu kvůli němu odkládat článek, ráda Vám pak o něm povím samostatně. Osobně jsem si moc toho nepřála, co chci, to si během roku koupím, ale zas než abych dostala něco, co nevyužiji, tak jsem si přece jen o něco mamince řekla.


Čekalo mě ovšem obrovské překvapení. Dostala jsem totiž mikrovlnku, kterou jsem doma neměla, furt jsem si říkala, že to je zbytečná investice, i když vše ohřívám na sporáku. Takže tohle fakt hodně potěšilo. Jsem oficiálně stará, těší mě praktické dary :D

Od kamarádky jsem tradičně dostala knížky, ty si vzájemně dáváme ke všemu. Když se podíváte ale pořádně na všechny dárečky, tak je otázka, v jakém rozpoložení kamarádka dárky vybírala či co se mi snaží naznačit :D

To jediné, co jsem si si přála, byla zadělávací mísa, nejen, že mi doma chyběla, ale ještě jsem právě krásnou viděla v Orionu. Mamča mi k ní vzala i hrnek, který se dá ohřívat na sporáku. Také jsem dostala sítko na čaj s ruženínem, čaj moc nepiji, ale sítko mi chybělo, kdyby někdy.

Z oblečení jeden svetr a krajkované ponožky. Přiznávám, že oblečení ne zas úplně ráda dostávám, bývá prostě těžké se trefit a kolikrát při otvírání měkkého dárku se bojím, co najdu, takže jsem ráda, že tentokrát to skončilo opravdu jen u svetru. Také to tak máte?

Drobnosti od sousedek, se kterými si také dáváme něco pro radost a právě takovéhle drobnosti mě vždy moc potěší.

Jako poslední tu mám dárečky od Kačí a Veru, se kterými si také měníme dárky každý rok a ke všemu si něco pro radost dáme. Letos jsem dostala hodně tématické kosmetiky, nádhernou svíčku od Renovality a třeba i rozkošné naušnice, které jsem teď přes Vánoce nosila.

Pochlubte se, co jste dostaly Vy?
Co dostáváte nejraději?

14 komentářů:

  1. To růžové nádobí je top!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké dárky. Vše nejlepší do Nového roku, ať nám to blogování jde. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké dárky. Zadělávací mísu potřebuju taky - manžel preferuje plast, já plech. Jestli koupím plechovou, tak mu nemůžu udělat to, že by byla ještě růžová (i s přihlédnutím k faktu, že vaří stejně často jako já) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím plasty mít doma co nejméně, nemusím je :)

      Vymazat
  4. Jéé jen růžový smaltový hrnek mám doma taky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To je moc pěkná nadílka, my letos také dostali nějaké věci do domácnosti ač na stěhování to nevypadá, zatím jsme ve fázi totální zkázy - podlahy pryč, zdi pryč :D Dostala jsem od přítele jako překvapení čtečku a od mamky kalhoty bootcuty, co jsem si přála. Samozřejmě i další věci, ale toto jsou takové dvě topky.

    Já překvapivě často dostávám oblečení, protože si ho vybírám.

    OdpovědětVymazat
  6. Mísa a hrnek krásné, budou Ti krásně ladit, růžová barva je prostě nejvíc cute:) U nás se těsně před Vánoci kupovala nová pračka, stará dosloužila (že si uměla vybrat čas, potvora:D), takže to byl náš hlavní dárek. A pak už jen takové ty drobnosti, jako kosmetika, ponožky, spodní prádlo, svíčky..

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí to růžové nádobí, takový styl mám ráda :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...