Pusheen - Pleťové masky a sprchový gel

Tuhle sadu s kočičkou Pusheen jsem dostala jako dárek a přiznávám, že jsem moc nečekala, spíše jen hezké obaly, než nějaké účinky. A jak si kosmetika vedla? To si pojďte přečíst.


Čisticí maska
Maska obsahue extrakt z pomerančových květů, kaméliový olej a niacinamid. Slibuje vyčištění pleti, redukci viditelných pórů a zklidnění. Pleť by měla zůstat hladká a svěží.

Plátýnko má poměrně ok velikost, na můj obličej je samozřejmě větší, ale zas jsem nemusela ohýbat až v takové míře, je dobře napuštěné, takže drží, ale zároveň nestejká. Po použití byla pleť určitě vyživenější, hebká na dotek a maska příjemně svěže voněla po ovoci.

Zklidňující maska
Obsahuje olej z černého rybízu a vitamin E. Redukuje viditelné póry, slibuje detox pleti a celkové zlepšení jejího vzhledu. 96% složek je přírodního původu.

I tahle maska má dobré plátýnko a tak akorát séra, sérum ovšem zůstává i v pytlíčku, takže pak zbyde na samostatné použití. Úžasná maska, ta mě hodně bavila. Pleť byla hydratovaná, heboučká a spokojená. Co mě ovšem trklo jako první, tak vůně, naproto božská vůně rybízu, mňam.

Sprchový gel Strawberry Cupcake
Sprcháč je z 98 složek přírodního původu, veganský a obsahuje například panthenol, hydratační aloe vera, glycerin či zklidňující extrakt z heřmánku.

Má poměrně hustou gelovou texturu, která dobře napění, lze použít totiž i jako pěnu do koupele. Pokožku vůbec nevysušuje a ta vůně, voní autenticky po těstu a jahodách, úplně k sežrání.

Máte rádi Pusheen?
Necháte se nalákat obalem?

5 komentářů:

  1. Pusheen kosmetiku vždycky nakupuji v Sinsay, když se objeví, většinou je s podzimními nebo přímo halloweenskými vůněmi a designem. Mám moc ráda pleťové masky, krémy na ruce a tělová mléka, kamarádka zase ty sprcháče/pěny. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem od této značky ještě nic nezkusila

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, je to opravdu moc roztomilé, mě by to asi nalákalo. 🙃👍

    OdpovědětVymazat
  4. Přiznám se, že o značce slyším poprvé, ale vidím, že kromě hezkých obalů ani ten obsah není špatný:-) Pokud bych potkala, tak bych určitě neváhala a koupila:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Obaly mi říkají, že už jsem produkty asi někde viděla, ale podle názvu značky mi přijdou neznámé.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...