Velký jarní úklid se značkou Pulirapid

Vánoční úklid je klasika, ale děláte i větší jarní úklid a očistu? Vysmejčit vše od půdy po sklep, kdo teda nemá, tak sakumprásk vzít celý byt od rohu do rohu, utřít prach i tam, kam běžně nelezeme, vytřídit šatník, umýt okna...

Mně před nějakou dobou přišla na vyzkoušení značka Pulirapid, přiznávám, že pro mě naprosto neznámá, ale co jsem tak koukala, tak se nejedná o novinku a můžete koupit dokonce i v DM drogerii.


Spreje jsou ideální na takový ten běžný i každodenní úklid. Účinně odstraňuje vodní kámen, zaschlé kapky či skvrny od mýdla. Je to skvělý pomocník do koupelny, tak i kuchyně, kde nejen odstraní vše, co je třeba, ale zabraňuje i opětovnému usazování.

Ideální na dřezy, vodovodní kohoutky či sporák. Stačí nastříkat, buď smýt vodou a poté vzít do sucha, nebo setřít vlhkým hadříkem, zkrátka tak, jak jste zvyklé uklízet. Tuhle růžovu verzi jsem si oblíbila nejvíce, obsahuje přírodní ocet a krásně voní.

Modrá verze ve spreji slibuje úplně to samé, co růžová, jen se jedná o klasickou verzi bez octu a méně voní, má spíše neutrálnější vůni. Různé spreje mám na každodenní úklid nejraději, třeba i po vaření stačí stříknout, setřít a je hotovo.

Kromě sprejů nabízí značka i lahve, které zas oceníte především při důkladném úklidu. Buď můžete zas aplikovat přímo z lahve, nezdá se to, ale dávkování je úplně v pohodě a precizní. Buď rovnou setřete, nebo necháte při větší nečistotě nějakou dobu působit. Případně pokud čistíte větší plochy jako jsou dlaždičky, keramiky či i podlahy, tak ředíte 2-3 uzávěry na litr vody.

Vyčistit můžete i příbory, sklenice či jídelní soupravy, kde naředíte 4 uzávěry s litlem vody, necháte dané předměty až 15 minut louhovat a poté opláchnete vodou. Tenhle produkt už hodně smrdí chemií, má silnou parfemaci, takže opravdu spíše na ty větší úklidy, než používat denně.

Barter spolupráce s Pulirapid.

Znáte značku?
Co používáte při běžném úklidu?

4 komentáře:

  1. Tuto značku mám velmi ráda. Jejich přípravky jsou podle mě jedny z nejlepších. Teď se chystám na pořízení té růžové pasty, doma nyní nejvíce využívám růžovou sprej, který si rozhodně koupím ZNOVU. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Značku jsem jen zahlédla někde v obchodě, nicméně osobní zkušenost s produkty mi zatím chybí. Ale asi to budu chtít změnit, docela mě zaujaly:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem měla teď jeden z jejich přípravků v boxu, ale ještě jsem ho nevyzkoušela. Běžně kupuju úklidové prostředky z DMka - jejich brand Denkmit

    OdpovědětVymazat
  4. Značku neznám, ale moc ráda někdy vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...