Masque Bar - Intenzivní hydratační maska na chodidla

Sice jsme v posledních dnech vytáhly spíše teplejší boty, ale to neznamená, že si nohy nezaslouží nějakou tu péči. Přiznejte se, staráte se o nožky pečlivě?

Značka Masque Bar se zaměřuje primárně na pleťové masky, ale v nabídce najdete právě i masky na nohy. Produkty jsou vyráběné v Koreji a jedná se o velmi úspěšnou značku na americkém trhu.

Maska na nohy přišla rozhodně vhod, mívám hodně suché a popraskané paty, drsná chodidla...Maska je ve formě igelitových ponožek, ve kterých je ještě jakási textilie a hydratační sérum. Ponožky se dají i kolem kotníků stáhnout díky samolepce a tím pádem dobře drží.

Obsahuje bambucké máslo, tea tree, rozmarýnový olej, makadamiový olej či extrakt z levandule a eukalyptu. Nechává se působit až třicet minut, já jsem ponožky nasadila večer po sprše a nechala působit déle, zkrátka po dobu části večera. Po použití byly nohy heboučké a hezky výživené, nezůstával na nich mastný film, zbytky séra se dobře zapracovaly.

Barter spolupráce s arome.cz

Používáte masky na nohy?
Jak pečujete o chodidla?

3 komentáře:

  1. Používám krém na nohy - předtím než vlezu do postele. Masku na nohy jsem měla snad jen jednou.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta musí být extrémně příjemná! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Masky na nohy používám spíš sporadicky, když už, tak takové ty peelingové. Ale jinak mi obdobnou službu udělá i krém na nohy, takže jsem spíš víc z týmu, který preferuje mazání před maskováním nohou:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...