Nákupy a novinky za duben 2024

Ty jo, pomalu se nám blíží první půl rok, už máme květen. Opět panovaly letní teploty a i když hlásí zase mírné ochlazení, tak doufám, že teplo vydrží a šaty už nebudu muset schovávat. Tak mě i napadá, že by to chtělo nějaký ten nový kousek, šatů není prostě nikdy dost, když je člověk nosí denně :D Kde kupujete nejraději?

Kosmetika
Přemýšlím, zda jsem na něco nezapomněla, protože mi té kosmetiky přijde málo. Teda, ono jí není málo, ale měla jsem za to, že balíčků přišlo více, ale zřejmě mi to splývá s předešlým měsícem. Z all2test jsem byla vybrána na testování značky Aveeno, která je určená pro opravdu suchou pokožku a je strašně příjemná, navíc nádherně voní.


Na testování mi přišla značka Borotalco, která se zaměřuje na deodoranty, určitě všichni známe, obzvlášť zelenou verzi Original. Nově má Borotalco v nabídce i deo pro muže, takže určitě bude recenze i na pánské verze.

L`Oréal Paris má novou vlasovou péči Hyaluron Pure, která se zaměřuje na mastnou pokožku hlavy, zároveň ale hydratuje délky. Primárním produktem je sérum, které se aplikuje přímo na pokožku, vmasíruje a nechá se deset minut působit.

K narozeninám jsem v práci dostala tenhle skvost. Nejsem nijak na parfémy vysazená, mám své oblíbené, ale ne desítky lahviček doma, ovšem tohle byla láska na první přičichnutí. Jakmile jsem vůni ucítila, hned jsem zjišťovala, co to je. Nádherná, sladká, ale zároveň svěží a šmrncovní.

Domov a dekorace
Měly jste zájem i o růzmé drobnosti, že to jsou fajn tipy, tak se fakt snažím fotit vše. V Pepcu mají tyhle papírové krabice, které jsou supr na různé skladování, na sezonní dekorace, nebo klidně do komory na něco. Tím, že mám novou ušatou spolubydlící, tak jsem potřebovala sehnat nějaké obyč levné deky a kobereček před klec. Koberečk jsem vzala v Pepcu a za pár korun velká hitparáda. Deky jsou ze Sinsay.

Byla jsem zastánce obyč kýblu s mopem, ale jakmile jsem si zkusila tuhle Viledu, tak bylo jasno. Překvapivě jsem kupovala na megaknihy.cz, kde vycházela vůbec nejlépe. Náhradní hlavice se dají koupit snad i v DM.

K narozeninám jsem od našich dostala nádhernou mandevilu v okrasném koši, na terase ji to fakt sluší :) K tomu ještě džbán/vázu v naprosto dokonalém stylu, miluju.

K džbánu mi ještě mamča jen tak dokoupila misku ve stejném motivu. Ještě musím pořádně vymyslet, kam s nimi a co do nich. Na terasu ne, tam se bojím, že by to nezvádly, takže budou doma. Nějaké nápady? A já jsem si koupila vázu, kterých je furt nedostatek. Opět rovnou z velkoobchodu, takže sehnatelná asi různě po květinářstvích atd.

Čím jste si udělaly radost Vy?
Za co nejvíce utrácíte?

6 komentářů:

  1. Ten parfém vypadá moc hezky. A mistička s vázou taky. Ve váze bych si dokázala představit nějakou větší suchou vazbu, v misce třeba potpourri

    OdpovědětVymazat
  2. Loreal vlasová péče zní lákavě. Jinak krásné, ale i praktické drobnosti jsi si pořídila. 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, moc pěkné kousky. Vlasovku od Loreálu se taky chystám testovat a Viledu mám doma takovou tu na hadr a jsem s ní spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lahvička parfému vypadá luxusně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten džbán a miska vypadají nádherně, hlavně teď na jaro:-) A moc se mi líbí i novinková sada Elseve, seděla by přesně na můj typ vlasů, tak si ji chci pořídit:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tentokrát poměrně skromné novinky, ale občas je to fajn. Borotalco mám doma na testování taky a docela mě mile překvapilo a oblíbila jsem si všechny kousky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...