Mizon - Hydrogelové polštářky na oči s extraktem z černých perel

Staráte se poctivě o oční okolí? Poctivě naťupkáváte oční krém a sem tam mu dopřejete i oční masku? Nedovedu si představit, že bych tuhle péči vynechávala, oční krémy používám snad od dvaceti a hodně si oblíbila i sem tam nějaké polštářky použít.

Mizon je korejská kosmetika, kterou já mám osobně moc ráda, bývá velmi účinná, super hydratační a na polštářky jsem se dost těšila. Obsahují extrakt z černých perel a diamantový pudr, které pečují o unavené oční okolí. Dále v nich najdete například vitamin C, alaintoin, detoxikační dřevěné uhlí a další bio výtažky. Polštářky mají za úkol rozjasnit, vypnout vrásky, regenerovat a zvýšit elasticitu.

Moc se mi líbí balení, nejedná se o pytlíček, kde najdete jedny polštářky, ale naopak o pixlu, kde je polštářků rovnou 60, součástí je i špachtlička, kterou polštářky vyjmeme. Lze je použít i na čelo či na vrásky kolem rtů.

Složení zní úplně luxusně, ale bohužel mi tyhle masky nesedly. Hodně slzím z alergie, oční okolí mívám dost podrážděné, červené a kolikrát fakt ze slz až rozežrané a potřebuji něco, co zklidní a zregeneruje. Polštářky ale hodně štípou na podrážděné pleti, takže k regeneraci a zklidnění je vůbec nešlo použít, několikrát se mi stalo, že jsem je musela hned sundat, jak moc štípaly. A vlastně ani hydratace mi nepřišla tak skvělá.

Dopoužívala jsem celé balení, ale spíše na období, kdy oči byly v pohodě a jen jsem chtěla mít pocit, že dopřávám něco více.


Používáte nějaké polštářky?
Znáte značku Mizon?

5 komentářů:

  1. Já si kupuji gelové polštářky od Balea, mají dobrý poměr cena - výkon. Ale tohle velké balení mne zaujalo - je to ekologičtější, než mít každý pár zabalený extra... Škoda, že recenze není až tak pozitivní.

    OdpovědětVymazat
  2. Pořizuji si obvykle levné Balea či Isana polštářky, ale já si je dávám tak jednou za měsíc čili u mě by se takové balení ani nevyužilo. Mizon jsem zkoušela plátýnkové masky a štípaly mě čili bych do polštářků pod oči od nich asi nešla a sáhla po jiné značce.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Péto, ano na tyto polštářky jsem koukala, ale mám nyní zásobu mých milovaných Patchology a pak Essence z dr. Müllera, které mi přijdou nějaké lepší, než ty naše tady v růžové variantě. Používám je ráda a VELMI ČASTO. No a s alergií, bojuji tedy taky. Krásný víkend přeji. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem pár polštářků měla, ale spíš v balení jednotlivě. Od Mizonu jsem neměla, ale jsou hodně vyhlášené :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Narozdíl od očního krému, který používám pravidelně, tak jsou pro mě polštářky spíš občasnou záležitostí, ale vždy doma nějaké mám:-) Ale většinou si kupuji ta balení jednotlivá, třeba Isana nebo Balea z různých limitek..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...