Novinky L`Oréal Paris - Fixační sprej, pudrový make-up, CC Cream, rtěnka, řasenka

Krásný den!
Já jsem v poslední době, dokonce v rámci pár měsíců, zkoušela novinky od značky L`Oréal, společnost mi dělala nová dekorativka, o které si právě dnes povíme. Na instagramu můžete zkouknout i reels, kde jsou produkty v akci.


Dlouhotrvající pudrový make-up Infallible 24h Fresh Wear
Tohle je vlastně produkt, který slibuje krytí jako make-up a zároveň fixaci pudru. Má zmatňovat, krýt, netvořit dojem masky a je odolný vůči potu a vodě.

Pudr má moc hezké balení, obsahuje praktické zrcátko a labutěnku, tu jsem použila jen efektivně na video, ale jinak se s podobnými přiloženými aplikátory moc pracovat nedá. Pudr má mastnější texturu, je to opravdu kombinace pudru a make-upu. Přiznávám, že stejně ale nejraději používám jako pudr na zafixování a v případě, kdy mám méně krycí make-up. Tenhle pudrový ještě více sjednotí a dodá barvu.

Magic CC Cream
Tento magický CC nabízí hned pět účinků v jednom. Sjednocuje, hydratuje, zjemňuje, rozjasňuje a chrání proti UV záření díky SPF20. Obsahuje vitamín E a B5, glycerin a výtažek z fíků. Když CC vymáčknete z tuby, je to zelený krém (právě zelená neutralizuje začervenání) a při roztírání se mění v make-up.

Za mě to je produkt, který buď budete milovat, nebo nenávidět. Kámen úrazu je ten, že má pouze jeden odstín a je hodně tmavý. Houbičkou se mi daří ho pořádně zapracovat, ale pro bledulky zkrátka nebude. Překvapilo mě, jak hezky kryje, pleť opravdu sjednotí, zredukuje začervenání a vůbec neleze do vrásek či nezvýrazňuje suchá místa. Moje suchá a citlivá pleť je s ním moc spokojená a patřím do skupiny, která si ho oblíbila a obzvlášť na léto to bude super parťák.

Řasenka Panorama
Proč Panorama? Slibuje panoramatický objem od vnitřního ke vnějšímu koutku oka. Oči mají vypadat až 1,4 větší, každá řasa má být oddělená, bez žmolků a je vhodná i pro citlivé oči a nositelky kontaktních čoček.

Řasy má tendence krapet slepovat, jak slibuje nežmolkování, tak žmolky na řasách zůstávají, navíc jim pořádně nedodá ani délku, ani objem, zvýrazní je nejvíce tím slepením. Během líčení se obtiskává na víčko a během dne se i maže. Uvědomuji si, že furt slzím, ale spousta řasenek to dává a tahle mi dělá pandí oči docela hodně.

Rtěnka se saténovým finišem Color Riche Free the Nudes
Rtěnky Color Riche můžete znát, ovšem nyní mají novou řadu nude odstínů, konkrétně šest kousků a já asi budu potřebovat pořídit ještě další. Je obohacená o arganový olej, který o rty pečuje a hydratuje, omega-3 mastné kyseliny zjemňují a zvyšují pružnost rtů, dále obsahuje i vitamín E, který poskytuje antioxidační ochranu.

Tohle byla láska na první vyzkoušení. Rtěnka je příjemně krémová, vůbec se ale neroztejká, drží na místě a na rtech je neskutečně komfortní. Absolutně nevysušuje a odstín 505 je naprosto překrásný. Sahám teď po ní pořád. Samozřejmě krémovka nevydrží jídlo, ale není problém ji pokaždé opravit a to i bez zrcátka.

Fixační sprej Infallible 3-second Setting Mist
Fixační sprej, který budí dojem laku na vlasy, už obleděl instagram a já na něj byla vážně zvědavá, protože někdo je z něj nadšený, někdo ho naopak dost zkritizoval. Zasychá již za tři sekundy, je odolný vůči vodě a rozmazání a nezanechává lepivý film či skvrny.

Trošku jsem se bála toho ulepeného finiše, představila jsem si opravdu lak na vlasy a úplně cítila ten zafixovaný ulepený obličej, ale...O spreji vůbec nevíte, stříknete a ač se na první moment může zdát, že působí těžce, ihned se jakoby usadí a vůbec o něm nevíte. Výsledkem je jen perfektně zafixovaný make-up. Žádné lepení, fleky, za mě super.

Barter spolupráce s elnino.cz

Zkoušely jste už nějaké novinky?
Které by Vás lákaly?

4 komentáře:

  1. Zaujala mne rtěnka, byť nevím, jak by mi odstín šel, já jsem spíš na studenější odstíny.

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnka je perfektní! Určitě mrknu i po nových odstínech :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Odstín rtěnky je krásný. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, já se přiznám, že mně je většinou líto za L´Oreál utrácet, i když teď jsem si moc oblíbila jejich Infaillible make-up, ale to jen díky tomu, že na kamarádku byl tmavý a mohla jsem ho tak vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...