Dermacol - Parfémovaná voda s vůní černého rybízu a sladkých pralinek

O vůních tu moc nepíšu a ráda bych to napravila, navíc aktuálně mám doma několik zajímavých značek, které bych Vám určitě ráda představila, ovšem dnes to bude o jednom starším kousku. Věděly jste, že Dermacol nabízí i parfémované vody? Výběr není vůbec malý a vyberou si především milovnice květin.

Tato vůně je kombinací jak květin, tak i ovoce. Hlavu tvoří ovoce, ovšem žádné sladké bobule, ale grape, jablko a černý rybíz, jedná se teda spíše o nakyslejší tóny. V srdci je můj milovaný jasmín, na květinové vůně tolik nejsem, ale jasmín naprosto miluji. Aby to nebylo pouze květinové a kyselé, tak základ je čiště slakdý a to díky pralinkám a vanilce.

  • Hlava: grapefruit, jablko, černý rybíz
  • Srdce: květ pomerančovníku, růže, jasmín, pepř
  • Základ: pralinky, vanilka a jantar

Na první dobrou mi tahle parfémovaná voda nesedla, já jsem hodně na sladké vůně a to tahle není, je to poměrně těžká a výrazná vůně, zkrátka úplný opak toho, co vyhledávám. Ani ta vanilka ji nedělá sladší a lehčí, pralinky jsou spše jako hořká čokoláda. Párkrát jsem ji dala ale šanci a hodně jsem si ji oblíbila, na podzim a zimu je to ideální kousek. Co mě navíc překvapilo, že ji na sobě cítím celý den, výdrž je více než skvělá.


Jaké preferujete vůně?
A která je Vaše top?

4 komentáře:

  1. Já těžké a výrazné vůně nevyhledávám, možná bych ráda očichala, ale už teď vím, že by to nebyla vůně, co by mi sedla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...