Hipp - Tělová péče pro nejmenší, ale i citlivou pokožku dospělých

Hipp je značka určená dětem a maminkám, která je provází již od roku 1899. Určtě znáte hlášku, že za to ručí svým jménem :D Kosmetika obsahuje rostlinné oleje, je vhodná pro citlivou pokožku již od prvního dne narození. Osobně právě proti používání dětské kosmetiky dospělými nic nemám, obzvlášť pokud máte citivější pokožku. Třeba opalováky mám nejraději ty dětské, protože mají lepší složení, které mi může i na obličej.

Proto když se mi do rukou dostala kosmetika Hipp, bylo mi líto ji vyhodit, tak jsem se pustila do zkoušení.


Pleťové mléko
Sice název je pleťové, ale jedná se o klasické tělové mlíčko. Obsahuje bio mandlový olej a bambucké máslo. Má zvlhčovat pokožku, udržovat ji jemnou a hebkou, snadno se vstřebávat. Mléko je teda s parfemací, což osobně nechápu, proč se cpe do dětských produktů a do produktů určených na citlivou pokožku, přesto by parfemace neměla vyvolávat alergické reakce.

Mléko je hodně lehoučké, má dost řídkou a opravdu lehkou texturu, která se dobře roztírá a i vstřebává, takže i na dětském tělíčku nemusíte zbytečně pracně zapracovávat, krásně se vsákne.

Tělové mléko
Již označeno jako tělové mléko, též s obsahem mandlového oleje, slunečnicového a bambuckého másla. Pokožku má hydratovat, zabraňovat jejímu vysušování, zjemňovat a zvláčňovat. Je dermatologicky testované, avšak též s obsahem parfumu, ovšem bez vonných látek vyvolávajících alergické reakce.

Stejně jako předchozí je velmi lehoučké, dobře se roztírá a ihned se vstřebá bez jakéhokoliv mastného či lepivého filmu. Hydratace je ovšem za mě spíše těžce průměrná, pro opravdu suchou pokožku to za mě nebude, stejně tak za mě nedostačující na ekzémy.

Pleťový olej
Olejíček má úplně jednoduché složení a to mandlový a slunečnicový olej a teda parfemace, i když musím říct, že ta kosmetika Hipp mi hodně voní. Je to taková čistá, příjemná vůně, přesně takhle prostě voní miminka.

Olej teda pečuje o suchou pokožku, kterou vyživuje a chrání před vnějšími vlivy. Je vhodný nejen k promazání a masážím těla, ale též lze použít na oblast plenek či přidat do koupele. Olej je dost hutný a hůře se zapracovává, docela trvá než se vsákne, delší dobu zůstává na těle mastný film, takže pokud není miminko úplně zvyklé na mazání či ho nebaví, tohle ho nebude bavit vůbec :D Ovšem narozdíl od mléka pěkně vyživí.

Používáte i dětskou kosmetiku?
Máte rády Hipp?

6 komentářů:

  1. Já Hipp nikdy nepoužívala - ani na sebe ani na syna, když byl malý. Vlastně už si ani moc nepamatuju, co jsem na syna používala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si nepamatuji, co na mě mamča používala :D

      Vymazat
  2. Ahoj, dětskou kosmetiku nepoužívám. Vím, že mamka tehdy na ségru používala Sebamed a pak Aromaterapie Karel Hádek a brácha vyrostl snad na Nivee. Já si ze svého dětství pamatuju John & Johnson.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sebamed je moc fajn, ale z dětství si nepamatuji nic :)

      Vymazat
  3. Dětskou kosmetiku nepoužívám, akorát vlhčené ubrousky na dětské zadečky, jako takový víceúčelový produkt a doma mám i dětský pudr, někdo ho doporučoval, jako náhradu klasického sypkého pudru na obličej nebo suchého šamponu, ale ještě jsem se nedostala k vyzkoušení:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...