Lounge by Zalando - Šaty pro každou příležitost

Při pohledu na mou šatní skříň a moje denní outfity, by těžko někdo hádal, že ještě tak čtyři roky zpět jsem šaty nosila jen výjimečně. Letní šaty jsem si ale naprosto zamilovala a to tak, že jsem se naučila tento kus oblečení nosit od jara až do podzimu a sem tam i v zimě. Přiznávám, že velkou šatovou inspirací mi byla ScaryKejt, moje módní guru.

Šaty jsou za mě velmi ženské, zároveň pohodlné a hodí se na každou příležitost, stačí jen najít ty nejvhodnější. Já jsem nedávno dělala objednávku na Zalandu, kde nakupuji ráda a protože šaty fakt teď nosím denně, není jich nikdy dost, souhlasíte? Doporučuji sledovat i instagram, kde Vám šatičky ukážu ve videu.

Denní šaty Pieces
Tohle byly snad i první šaty, co jsem přihodila do košíku. Podobných mám několik, uznávám, ale přesně tohle je můj nejoblíbenější styl na běžný den. Jsou volnější, vzdušné a pro mě naprosto ideální do práce, kde se válím po zemi s dítětem, super na písek, ale neurazí ani na kávičce. Oceňuji délku, která je ke kolenům, takže se můžu i více ohnout :D

Košilové šaty Pieces
V průběhu článku si můžete všimnout, že jsem docela konzerva, kytičkové vzory mám na šatech fakt ráda a o to i z toho důvodu, že na nich není tolik toho vidět, jako na čisté barvě. Tyto šaty jsou sice uváděné jako košilové, ale to jen díky límečku, jinak jsou to příjemné denní šaty, po kterých aktuálně sahám také pořád.


Denní šaty Pieces
Konzerva nejen ve vzorech a typech, ale i ve značkách. Po značce Pieces jsem koukala cíleně, mám doma už několik starších kousků a právě mi většina sedí, bohužel tyhle jsou výjimka. Jsou velmi měkkoučké, neskutečně příjemné, ale...Já jsem na ně malá, v podstatě pas mám až na zadku, takže nevypadají dobře.


Denní šaty Vero Moda
Vero Moda je další moje oblíbená značka ze Zalanda a to nejen co se týče šatů, mám ráda i džíny. Tento typ nosím nejvíce v ta přechodná období, kdy to není vyloženě na letní kousky, ale zima není, takže na jaře a začátkem léta oblékám pořád delší rukáv, ale zároveň vzdušné šaty, ve kterých nebude teplo.


Denní šaty ICHI
Zpočátku jsem byla hodně na rozpacích a jen, co jsem je rozbalila, tak jsem myslela, že je vrátím. Šaty jsou hodně dlouhé, k tomu volné a říkala jsem si, že v tom budu jak v pytli. Je teda umění do nich vlézt. Jsou 100% polyester a vrchní část je průhledná, je v nich ovšem všitá černá košilka na špagetových ramínkách, no zapotila jsem se, než jsem ty vrstvy a ramínka srovnala :D Ve výsledku ale nejsou tak špatný, v pase se stají stáhnout šňůrkou, tím pádem vylezou trošku nahoru, stáhnou se i rukávy a rázem ze selky je poměrně elegantní kousek. Přesto upozorním, celkově mi přijde, že značka ICHI má šaty krapet větší.


Košilové šaty Pieces
Láska na první pohled, bála jsem se jedovaté barvy, ale ihned jsem si ji zamilovala. Šaty jsou překrásné. Košilový typ je elegantní, ženský, zároveň moc příjemný a ta růžová tomu dodává velký šmrnc.

Číslo položky:
ZZO1KAC07-I00

Košilové šaty Vero Moda
Jako poslední opět elegantní kousek a spíše šaty na již chladnější období podzimu. Oproti ostatním i méně barevné, díky tlumenější barvě budou určitě ideální i na různé akce, večeři, zkrátka povedený ženský kousek. V pase se dají díky pásku stáhnout, takže krásně zvýrazní postavu.


Barter spolupráce s Lounge by Zalando.

Nosíte šaty?
A jaký typ máte nejraději?

12 komentářů:

  1. Já během roku chodím v podstatě pořád v kalhotech, jen během léta ráda sahám po šatech. Z těch tvých se mi nejvíc líbí ty první

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty první jsou moc příjemný na takový běžný den :)

      Vymazat
  2. Ahoj, v létě nosím takřka jen šaty a sukně, vzhledem k nemožnosti najít nějaké vyhovující elegantní kraťasy. Sahám po pin up a rockabilly kouscích od Collectif nebo Banned či Dolly & Dotty a to kombinuju s běžnými letními šaty dvoje mám třeba z H&M a teď nově jedny boho maxišaty z dovolené z Řecka. V podstatě mám doma z většiny tři druhy áčkové, košilové a obeplé pouzdrovky.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Péto, modré a vínové jsou top & strop. Moc ti sluší ten střih 👍

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se moc líbí růžové....ale sluší ti všechny...teda až na ty vínové, ty jsou takové usedlé.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, všechny moc hezké:-) Já jsem hodně šatová, hlavně přes léto, nemusím vymýšlet žádný kombinace, maximálně tak jaký boty nebo doplňky k tomu:-) Ale teď si říkám, jestli mám ve skříni vůbec nějaké šaty s dlouhými rukávy..řekla bych, že ne:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne? Dlouhý rukáv nosím hodně, na jaro a i podzim moc fajn :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...