Brand Box - Podzim 2024

Následující dva články se budou týkat boxů, konkrétně Brand boxu a Glanc boxu, které mě potěšily minulý týden. Novinkyschuti.cz již nemají klasické měsíční předplatné, ale vychází (ne)pravidelně různé edice.

Minulý box byl neskutečně nadupaný, takže tento podzimní může oproti němu působit slabě a přiznávám, že když jsem krabici otevřela, tak jsem si řekla, zda je to vážně všechno. Ovšem ve výsledku to není špatné, pro mě hromada novinek, praktických jídel a dokonce i nějaká ta nostalgie, takže jsem spokojená.



Bohemia Pop Chips Barbecue - 65g, 45,90Kč
Mají speciální způsob přípravy a to tlakem a teplem bez smažení, tím pádem mají o 50% méně tuku než klasické solené chipsy. Tyhle popované chipsy jsem měla už v jiné příchuti a byly fakt dobré, takže nové zobání k filmu beru.

Penam ovesný chléb - 300g, 46,90Kč
Chléb je z celozrnné mouky, s nízkým obsahem tuku a naopak bohatý na vlákninu a vitaminy. Má mít nasládlou chuť oříšků. Mně ty Penam chleby docela chutnají, mám i pár vyložené oblíbenců a když nestíhám zpracovat, tak se dají v klidu zamrazit a chutnají pak stejně dobře.

Podravka Fini-Mini Noodles - 75g, 19,90Kč
Pro mě je tohle vždy taková vzpomínka do puberty, řekněte, kdo z Vás nejedl dlouhé nudle :D Občas se stane, že na ně fakt dostanu chuť a ráda si je dám, takže se doma neztratí, případně je použiji jako přílohu.

Bonduelle Bon Menu India/Maroko - 400g, 79,90Kč
Značku Bonduelle já mám osobně moc ráda, co se týče podobných konzerv, tak jednoznačně sahám právě po Bonduelle, třeba kukuřici nekupuji jinou. Jedná se vlastně o zeleninové směsi, které stačí ohřát na pánvi. Jako taková rychlovka, ke které udělám jen přílohu, super.



Air-Semtex energy drink - 500ml, 32,90Kč
Já energy moc nepiju, nijak na mě nepůsobí, takže mi přijde zbytečné je pít, dám si je spíše po náročnější noci, kdy nemám z alkoholu chuť na kafe a beru to jako placebo, ale to už se dlouho nestalo. Ovšem novinka mě zaujala, je totiž perlivá.

Vinea bílá - 330ml, 19,90Kč

Naopak různé limči miluji, taková moje slabost. Hroznová Vinea je výborná, takže plechovka potěšila.



Hubba Bubba mega dlouhá žvýkačka - 56g, 59,90Kč
Tohle je obrovská nostalgie, také jste tyhle žvýkačky milovali?

Bombus Fruit Gummies ovocné bonbony Cherry - 35g, 32,90Kč a
Obsahují 100% ovocné složky a šťávu z černé mrkve. Jsou bez přidaného cukru, barviv a konzervantů, takže mlsání bez výčitek.


Barter spolupráce s novinkyschuti.cz

Jak se Vám obsah líbí?
Co nejvíce v boxech ceníte?

1 komentář:

  1. Já mám v boxech ráda věci, které neznám. Z tohoto boxu jsem ochutnala zatím 4 věci a je to půl na půl. Ty ostatní nejspíš manžel - já na luštěniny, ani instantní polévky nejsem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...