Nákupy a novinky za srpen 2024

Krásný den!
Vítám Vás u srpnových novinek, které jsou za mě docela zajímavé a nebudu tvrdit, že skromné, na druhou stranu je to takový u mě průměrný počet, bych řekla. Přišla mi spousta krásných PR balíčků, recenze určitě budou, ale prvotně se kdyžtak objeví na instagramu, kdyby Vás zajímaly.

Kosmetika
Poprvé v tomto roce přišlo arome.cz ne obměsíc, ale hned po sobě a teda, obrovská radost, protože v balíčku jsem našla Manufakturu a samé kousky, které jsou pro mě novinkami. Testuji sprchovou pěnu ve vůni Louka, meduňkový solný peeling a univerzální balzám, který má fakt všestranné využití.


Od Ziaji dorazila vlasová antioxidační péče, která je vhodná právě teď na léto, kdy jsou vlasy vystaveny slunci, chloru v bazénu, písku atd. Zajímavým produktem je balzám, který lze použít nejen na vlasy, ale i na tělo a je moc příjemný.

Poprvé jsem se přihlásila na testování na webu testuj.to a jsem ráda, že jsem byla vybrána i když balíčku se ke mně nějak nechtělo a toulal se kdesi docela dlouho. Mám značku Taft, která spojila síly s pečujícím Gliss, konkrétně lak na vlasy, uhlazující krém a sprej na tepelnou ochranu, který mi zrovna došel, takže přišel vážně vhod.


Po nějakém kolagenu jsem již nějakou dobu koukala a o to více mě potěšila nabídka spolupráce od značky Hemnia. Poctivě jsem začala užívat a určitě si o něm povíme více.

Tady nemám slov, oslovila mě polská značka Eveline a přišly mi tři kazety, které jsou naprosto wow, naprosto mě balíček dostal. A z kosmetiky jsem mile překvapená, už jsem našla pár oblíbenců. Recenze budou určitě i tady na blogu, primárně se ale jedná o spolupráci na IG, kde se i budou objevovat soutěže, protože ne vše si nechám.

Měla jsem svátek a od známé jsem dostala tuhle pozonost, pytlíček s voňavou levandulí a levandulovou vodou.


Oblečení, domácnost a ostatní
Ráda bych Vám dala tip, co pod šaty či tílka se špagetovými ramínky...Tahle lepící podprsenka je ze Sheinu a je super. Samozřejmě to nefunguje jako nějaká opora a pozvednutí, ale pokud to nepotřebujete a třeba Vám vadí uplé podprsenky bez ramínek, tak tohle je pecka. Stejně tak jsou super nálepky pouze na bradavky.

Od mamči jsem k svátku dostala barevný svetřík, rozkošný ručník a tuhle ňuňu sadu nářadí :D Ne že bych se do něčeho sama pouštěla, ale prý je vhodné něco mít :D Ještě jsem dostala dracenu, kterou jsem si přála.

Konečně jsem pořídila brčka, mají v Pepcu a ta barevná stála snad jen 30Kč, prý mají i malá vhodná třeba na gin, tak mrkněte. Zároveň mě zaujaly malé svíčky s kolibříkem, které nejen hezky vypadají, ale i pěkně voní.

Přemýšlela jsem, zda tuhle kategorii sem vůbec dávat, sama pořádně nevím, jestli suvenýry zařadit do novinek, ale tak zkusím a příště kdyžtak vynechám. Byla jsem na koncertu Adele a kromě kelímku, který jsem poctivě ulovila až dlouho po koncertu ve zbytcích otevřených stánků :D, také jsem dostala krásnou VIP krabici s dárečky. Už jsem tomu přizpůsobila skříň, kde suvenýry mám, protože bylo potřeba více místa. No a od paní z práce jsem zas dostala nějaké dárečky z Paříže, kde byla, čokoládky, makronky a nějaké přívěsky.

Co udělalo radost Vám?
Připravujete se už na podzim?

5 komentářů:

  1. Teď jsem koukala na předpověď počasí a vypadá to, že skočíme z parného léta rovnou do chladného podzimu. Já se těšila spíš na slunečné babí léto než na déšť a teploty těsně nad 10°...
    Jinak ty kazety od Eveline jsou opravdu krásné a i další dva balíčky jsou prima

    OdpovědětVymazat
  2. Arome mi taky udělalo obrovskou radost!

    OdpovědětVymazat
  3. Náradie v rúžovej a makronky z Paríža sú úžasné!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak úplně nejvíc se mi líbí nadílka od Eveline, to je naprostá bomba (dlouhodobě lituji, že tahle značka není na stojanech v našich drogeriích) a ta krásná sada nářadí, pro mě by to spíš taky bylo na dívání a pro ten pocit, že kdyby něco, jsem vybavená:D, ale prostě ten růžový design, to je paráda:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...