Avène - Micelární voda a vysušující emulze Cleanance

Značka Avène patří mezi dermokosmetiku a seženete i samozřejmě na netu a teda v lékárnách. V minulosti jsem pár kousků měla a špatné vůbec nebyly, naopak. Naposled jsem testovala dva produkty z řady Cleanance, která je určená spíše pro mastnější pleť trpící akné a nedokonalostmi, přesto jsem si řekla, že vyzkouším a uvidím.


Micelární voda Cleanance
Micelárka má šetrně odstranit make-up a další nečistoty z pleti, zanechávat ji hebkou, vláčnou a osvěžit mdlou a zašedlou pleť. Je obohacená o termální vodu Avène a glycerin, který redukuje právě mastnotu. 99% složek je přírodního původu.

Přiznávám, že jsem od micelárky moc nečekala, říkala jsem si, že dermo nebude až tak účinná, o to větší překvapení mě čekalo. Nejen, že skvěle odstraňuje veškerý make-up z pleti a ostatní nečistoty, které na pleti během dne ulpí, ale bezvadně stáhne i řasenku či linky a to bez toho, abyste musely na oči tlačit a dřít je.

Nevysušuje, neštípe a to ani na podrážděné pleti, uživatelsky velmi příjemná a funkční.




Lokální vysušující emulze Cleanance Comedomed
Emulze obsahuje stabilizovaný extrakt z ostropestřce mariánského, retinaldehyd v 0,1% koncentraci a kyselina glykolová v 6% koncentraci. Má redukovat lokální nedokonalosti jako akné, černé tečky a zároveň eliminovat jizvy a zaměřuje se též na zbytkové skvrny.

Já na akné netrpím, sem tam se mi něco udělá, většinou, když mi něco nesedne, ale jinak ne, takže jsem přemýšlela, zda emulzi využiji. Ale nechala jsem ji a na pupínky působí fakt dobře, již po první aplikaci znatelně vysuší. A víte, na co také používám? Trápívají mě zarůstající chloupky, občas se vytvoří větší vodový pupínek, bolavý a i tohle emulze vysuší a zahojí.




Barter spolupráce s arome.cz.

Máte zkušenost s Avène?
Trápí Vás akné?

4 komentáře:

  1. Akné už tiež veľmi nemám, no ten SOS gél sa mi páči.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta micelárka mne docela zaujala.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, s Avene zkušenost nemám. SOS gel používám od Avonu a stále trochu aknózní pleť mám, nicméně v pubertě to bylo mnohem mnohem horší.

    OdpovědětVymazat
  4. Túto kozmetiku tiež nepoznám, ale chválim fotky! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...