Hrnčířský dvůr Zvířetice | Podzimní tématické výletování

Ke konci minulého pracovního týdne bylo fakt nádherně a vyšel nám další krásný podzimní výlet. Ten jsme sice započali na zřícenině, ale tu si nechám na jindy a dnes mrkneme na hlavní bod programu.

Hrnčířský dvůr Zvířetice je plný keramiky, aktuálně teda dýňové výzdoby, najdete tu i menší dětské hřiště, kavárnu a zookoutek. Veškerá keramika se dá zakoupit, je tu obchůdek s menší keramikou jako jsou hrnečky a různé jiné výrobky, ale i veškerá větší keramika, která se nachází na dvoře, je k prodeji. Mně se líbilo snad všechno, moc hezké výrobky a ač některé kýče, tak furt líbivé a decentní.

Kromě dětského hřiště tu najdete i herničku zaměřenou na smysly, do té je ovšem třeba udělat rezervaci a vstupné je 150Kč za dítě a za dospělý doprovod 50Kč.



Máte rádi keramiku?
Vyletujete letos na podzim někde?

4 komentáře:

  1. Ahoj, keramiku ráda mám, ale nějak to s ní nepřeháním. S partnerem oba máme malovaný hrníček svůj na čaj/kávu z keramického ateliéru od manželů Strnadových a ty kdykoliv ráda podpořím.

    OdpovědětVymazat
  2. Nám to letos s výlety moc nevychází, ale v říjnu jsme se na skok vrátili do Polné a já sama jsem byla na Vyšehradě.

    OdpovědětVymazat
  3. Tie tekvice sú úžasné! Muselo to byť tak krásne jesenné! :O Aj ostatné vecičky sú milé :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...