Hemnia - Kolagenový drink

Věděli jste, že už kolem dvacátého roku života v těle klesá produkce kolagenu? To má za následek ochabování pleti, vrásky, lámavé nehty a vlasy či bolavé klouby. Stárnutí se samozřejmě nevyhneme, ale to neznamená, že se nemůžeme pokusit ho alespoň zpomalit a snažit se tělu dodat potřebné látky.


Tento kolagenový drink má posílit pleť, rozjasnit ji a celkově podpořit zdraví. Je obohacen o kyselinu hyaluronovou, která hydratuje a zpomaluje proces stárnutí, vitamin C a vlákninu z kořene čekanky snižující hladinu cholesterolu v krvi.

Kolagen má dávky rozdělené v sáčcích, což mi přijde praktické, pokud cestujete či pijete třeba až v práci. Je s příchutí máty a citronu a tady mám asi jediný problém, mně moc nechutná. Je to taková hodně mdlá chuť, což věřím, že ta jemnost bude více lidem vyhovovat, ale já bych ocenila naopak buď výraznější chuť, nebo naopak žádnou.

Jinak jsem ale spokojená, mám za to, že je potřeba užívat pravidelně, dlouhodobě a účinky se spíše projeví časem a právě časem tělo poděkuje. Ale...přijde mi, že mám pleť teď takovou rozjasněnější, zdravější a ze sebe lepší pocit.

Hemnia nabízí i různé gummies, funkční náplasti, CBD kapky a další, pokud Vás něco zaujalo, můžete využít slevový kód charmedka.




Barter spolupráce s Hemnia.

Užíváte kolagen?
Znáte značku Hemnia?

2 komentáře:

  1. Na obě otázky je má odpověď ne - značku neznám, kolagen neužívá. Obecně nemám rozpustné nápoje moc ráda, doplňky stravy se snažím najít v jiné podobě (vyhovují mi tablety)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...