Random aneb září 2024

Poslední záříjová statistika a měsíc necháme za sebou. Random za září bude asi vůbec ten nejkratší za celý rok, vlastně se v podstatě nic moc nedělo, nikde jsem nebyla, zvláštní, ale je to tak. Jenom jsem kávičkovala a ta potřeba kofeinu se asi jen tak nezmění, sice na mě nepůsobí, ale aspoň jako placebo a pro lepší náladu :D Jsem furt v práci, od léta mi přijde, že i nějak víc...

Co se teda v září dělo? Zmíním aspoň jednu zahradní oslavu narozenin, večeři s kamarádkou a to nejlepší, Mělnické vinobraní, o kterém jsem i na blogu psala článek. Bylo to úžasné a určitě půjdu i příští rok, zároveň bych ráda i jinam, abych měla porovnání.

Těším se, co přinese podzim, v následujících týdnech to bude nabité akcemi a kulturou.

Posilnění při cestě / Sousedovic / Gnocchi vařím furt


Oslava / Dortík

Doma <3

Terasa / Nehty


Café Parkofka


Parkofka / Mekáč


Costa Coffee


Iced Coconut Latte / 360 Pizza / Bar-B-Q s kamarádkou


Vaření


Mělnické vinobraní

Jaké bylo Vaše září?
Máte v plánu nějaké podzimní akce?

2 komentáře:

  1. Výlet do Polné, práce na chalupě, setkání s kamarády, kočárkování s vnučkou, výstava na Chodovské tvrzi ...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...