Cannapio - CBD konopné kapsle

Cannapio, jak už název napovídá, je firma, která se zabývá léčebným konopím. Na e-shopu můžete koupit jak přímo semena, tak i konopnou kosmetiku, potraviny, dokonce i třeba olejíčky určená pro naše domácí mazlíčky. Produkty jsou přírodní, samozřejmě nenávykové, nezpůsobují halucinace a jsou legální.

Velmi oblíbené jsou teď olejíčky, já osobně žádnou zkušenost nemám, i když si je spousta lidí chválí. Když se mi naskytla příležitost vyzkoušet nové kapsle, tak jsem dost přemýšlela, zda jo, nebo ne. Upřímně jsem moc nevěděla, co očekávat, jak to uchopit.


Kapsle jsou vhodné pro někoho, komu tolik nevyhovuje užívání oleje. Sama mám jeden doplněk stravy ve formě olejíčků a upřímně, raději polknu tabletku.

V balení je třicet kapslí, přičemž každá obsahuje 10 mg CBD. Složení je úplně jednoduché, obsahují pouze olej z konopných semen, konopný extrakt, HPMC kapsle, což znamená, že kapsle je vyrobená pouze z rostlinných ingrediencí, takže jsou vhodné i pro vegany. Nebsahují žádné dráždivé a konzervační látky.

K čemu jsou vlastně kapsle dobré? Oceníte je v případě, že trpíte nespavostí, špatně usínáte, budíte se, narozdíl od prášků na spaní nejsou tyto kapsle nenávykové. Osobně beru kapsle primárně ráno, abych spíše organismus nakopla, byla méně unavená, což je něco, s čím šíleně bojuji a v práci byla i více v pohodě :D

Bere se jedna kapsle denně, neužívám každý den, ale spíše tak dle potřeby. Kapsle jsou měkké, jdou bez problému polknout, takže za mě opravdu ideální forma CBD.

Moc děkuji Cannapio za poskytnutí produktu k recenzi.

Užíváte oleje či kapsle?
Jaký na to máte názor?

2 komentáře:

  1. Taky raději polykám kapsle. Sama tedy žádnou zkušenost s oleji nemám, ale když to vezmu v porovnání s collagenem, tak je pro mě lepší brát nějaké tablety než něco pít. Je to hlavně rychlejší :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...