Catrice - Řasenka Lift Up Volume & Lift

Postupně se mi daří tu hromadu načatých řasenek redukovat a brzy se snad dopracuji k té zásobě, co čeká na vyzkoušení, ovšem stále dlužím recenze na nějaké ty používané řasenky, takže dnes rovnou mrkneme na Catrice. Co se týče Catrice, tak mám značku moc ráda, ať už se to týče produktů na rty, tvářenek, ale i právě řasenek, třeba řada Glam & Doll je moje oblíbená.


Řasenka obsahuje rýžový protein a komplex provitamínu B5 power care, složení, které má o řasy pečovat. Díky liftingové technologii slibuje dlouhotrvající zvednutí, natočení řas a objem. Složení je veganské.

Jak mám Catrice ráda, tak z této řasenky jsem trochu na rozpacích. Má poměrně široký silikonový kartáček s velmi malými štětinkami. Ze začátku řasy hodně zvýraznila, zahustila, ale měla velké tendence je slepovat, chtělo to s ní pracovat opatrně a naučit se to.

Jakmile krapet vyschla tak slepení žádné, ale už ani žádný pořádný efekt, naopak, najednou spíše lehce zvýrazněné řasy bez nějakého wow efektu. A pokud svoje řasy nemáte dlouhé, objemné, tak to moc nestačí.

Během dne se namaže ani při slzení, neopadává a vlastně úplně marná není, ale zkrátka seženete mnohem lepší řasenky.

Moc děkuji arome.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

Máte rády Catrice řasenky?
Preferujete přirozený, nebo více wow efekt?

9 komentářů:

  1. Tuhle jsem nezkoušela, ale jinak mám řasenky od Catrice ráda. Přirozený efekt mi na řasách nestačí, mám ráda hodně zvýrazněné, prodloužené, zahuštěné a prostě panenkovské řasy:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně je sympatický kartáček - nemám moc ráda ty ve tvaru přesýpacích hodin, hůř se mi s nimi pracuje.

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle jsem neměla, ale už jsem koukala na instagramu, že efekt po vydchnutí nic moc..

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, mně teda sedí málokterá řasenka,tudíž moc neexperimentuju. Tady by mě nejvíc odradil kartáček já mám ráda takové ty ve tvaru přesýpacích hodin a nebo zkrátka větší a hustší

    OdpovědětVymazat
  5. Kartáček se mi líbí, ale jako na řasách efekt teda nic moc

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...