Denis Henry | Kvalitní nádobí pro Vaši kuchyň

Takové kvalitní nádobí dělá v kuchyni hodně, obzvlášť co se týče pánví či nožů. E-shop Denis Henry nabízí vše od krájecích prkének až po hrnce či formy na pečení různých značek. Koupit tu můžete ale i drobnosti ve formě vykrajovátek, struhadel, nebo mlýnků.

Mně osobně zaujala značka Ballarini, konkrétně pánev s granitovým povrchem, který je nepřilnavý, pánev je odolná vůči opravdu vysokým teplotám a proti poškrábání. Rukojeť je tepelně izolovaná a nerezová. Koupit můžete menší průměr jako mám já, což je 20cm, nebo větší 24cm.

Co je super, že je vhodná na elektriku, indukci, sklokeramiku, plyn, vlastně všude. Vůbec nejlepší ale je a díky tomu i pánev vyhrála, je možné ji dát do trouby, což je úplná pecka. Tuhle možnost mám u nádobí strašně ráda, osmažím cibulku, maso a pak můžu dát rovnou zapéct bez nutnosti špinit další nádobí a jídlo přendavat.


S pánví jsem vařila například shakshuku, což je vlastně takový zeleninový pokrm. Osmahnout cibulku, česnek, přidat papriku a rajčatový protlak (já použila domácí rajčata). Ochutit solí, lžičkou kmínu, sladké papriky, špetkou chilli a nechat chvilku povařit a zredukovat. Poté uděláte ďůlky, kam vklepnete vejce, buď přikryjete na chvilku pokličkou, nebo právě necháte vajíčka trošku zatáhnout v troubě. Nakonec posypete fetou a je hotovo.

Na pánev se nic nepřichytávalo a to ani s minimem oleje, jde dobře umýt, takže spokojenost.

Barter spolupráce s Denis Henry.

Potrpíte si na kvalitní nádobí?
Znáte e-shop?

8 komentářů:

  1. Moc pěkná pánev. Možnost dát ji do trouby je super.
    Stáňa - https://veverkoviny.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na té se musí jídlo připravovat jedna báseň! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z e-shopu jsem měla mísu, která je taky fantastická. Uvažovala jsem i nad pánví, ale mám jich doma už tolik :D

    OdpovědětVymazat
  4. No tak ta vypadá parádně, já si brala mísu na saláty apod. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...