Random aneb květen 2022

Ty jo, přijde mi, že jsem random psala nedávno a už je za námi další měsíc. Květen utekl jako nic, ale koukám, že jsem toho nestihla vůbec málo. V květnu jsem ještě měla dvě oslavy dubnových narozenin, jedna byla menší v práci, kdy konečně vyšlo aspoň na chvilku posedět a druhá byla s Kačí a Veru, které mi uspořádaly oslavu u Kačky doma a bylo to úžasné.

Začátkem měsíce jsme zašli do pražské zoo, vyšlo krásné počasí, takže jsme do vzali procházkou přes Stromovku. Také jsme si udělaly výlet na Hruboskalsko, což moc doporučuji, pokud máte rádi výlety přírodou a skalní města, Český ráj nemůže zklamat.

Jinak koukám, že jsem hodně jedla, již začala grilovací sezona, kávičkovala, zkrátka klasika.

Nehty / Le Caveau a narozeniny / Kytička k narozeninám

Zoo Praha

Oběd v zoo / Trojský zámek / Kafe

Oslava s holkami / Riegrovy sady

První letošní u Antonína / Kino a Doctor Strange / Bageta z Le Caveau

Hruboskalsko

Kávový klub / Pho Vietnam má top Bun Bo Nam Bo / John Polpo Spot

Grilovaný sýr a zelenina / Ovesná kaše / Kávička

Wokin / Kytička / Domácí jsou stejně nej

Panenka / Grilovaný hermelín / Nehty

Jaký byl Váš květen?
Těšíte se na léto?

8 komentářů:

  1. 👍👏👌☀ jídlo, výlety, paráda. Krásný víkend milá Peto.

    OdpovědětVymazat
  2. Opět hromada jídla, úplně se mi sbíhají silny :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, můj květen byl jako obvykle šíleně nabitý - koupila jsem si brusle, s přítelem jsme testovali Škodovku a jeli s ní na sraz do Doks, též nás neminuly nějaké ty oslavy a v rámci dárku, co přítel dostal k narozeninám v březnu ode mě jsme byli na Partičce.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...