Nákupy a novinky za květen 2022

Poslední školní měsíc je tady a blíží se léto, hurá. Vrhneme se tedy na květnové novinky a protože je toho spousta, tak to asi nebudu ani moc zdržovat, no i když...Novinky jsou v posledních měsících opravdu bohaté, tentokrát jsem toho i dost pokoupila, ale jinak tradičně kralují PR balíčky. Spolupráce se mi teď hodně rozjely, chodí mi krásné nabídky a já si všech moc vážím, je to pro mě i taková hezká motivace a ocenění.

Kosmetika
Co se týče kosmetiky, tak tu mám dva nákupy, jednou jsem naběhla do DM a krom nějakých nezbytností jsem vzala i velmi zbytné věci, to samé nákup na notinu. Zpytuji svědomí a doufám, že takhle slabá zas dlouho nebudu :D

Od arome.cz přišel balíček, který se nesl v eco duchu, velmi zajímavé značky a pro mě premiéry. Štětce Ecotools jsou úžasné, moc příjemné, dobře se s nimi pracuje a štětce se rozhodně hodí. Značka Ben&Anna mě dost zajímala, takže přírodní deodorant mě potěšil a do třetice čisticí ubrousky, které se skládají převážně z vody.


Nádherný letní balíček přišel od Astridu, zrovna jsem si říkala, že mi dochází všechny opalováky od této značky, používám ji roky a jsem moc spokojená. V balíčku byla nová Eco Care řada a k tomu spousta vytuněných dorbností jako písek z pláže, mušličky, osuška a eko látková taška a pytlíček. Úplně jsem se rozplývala, takhle se dělá PR.

Byla mi nově nabídnuta spoupráce se značkou Australian Bodycare, která se primárně zaměřuje na problematickou pleť díky tea tree oil, který ve svých produktech využívá. Rozhodně si ale vybere i pleť suchá a citlivá. Já si na vyzkoušení vybrala pleťovku, nedávno jsem měla čisticí gel a byl skvělý, takže jsem ho vzala znovu, aby péče byla ucelenější a rozhodně Vás čeká recenze.

Ryor mi zaslal jejich nové pleťové sérum z konopné řady a zpevňující mléko, které je vhodné nejen na tělo, ale i na pleť. Na žádost zákaznic se vrátil do prodeje i šeřík, což je super, protože ta vůně, bože, ta je naprosto dokonalá.

Znáte all2test.com? Je to stránka, kde se můžete přihlašovat k aktuálním kampaním na testování, podobných stránek je více, tahle ale hodně žije a funguje. Já jsem byla vybrána na vlasovku Shu Uemura a teda, jsem nadšená. Šampon je boží, ale více bude opět v recenzi.

Po delší době mě oslovila Yamuna, zda nemám zájem vyzkoušet něco z novinek. Já jsem kdysi pár produktů měla a byly super, takže jsem ráda kývla a vybrala si pleťovou masku s černým rybízem, která je určená pro suchou a citlivou pleť. Mám natočené i video s maskou, takže sledujte instagram.

V květnu jsme se konečně viděly s Veru a Kačí a dodatečně oslavily moje narozeniny. Holky mi u Kačky uspořádaly oslavu a byl to dokonalý večer plný jídla, pití, drbů a smíchu. Dostala jsem od holek poukázku na masáž, moji vysněnou tvářenku Rare Beauty a kytičku, úplně jsem byla dojatá. Kačka navíc přihodila taštičku plnou kosmetiky na vyzkoušení, takže se na dekorativku zas musím víc vrhnout.

Na Fann Parfumerii jsem vyhrála parfém Jo Liu a jsem mile překvapená, jak mi voní. Vůně je hodně sladká, ale zároveň ženská, romantická, elegantní, vážně povedená.

Mamče jsem na notinu objednávala parfém, kvůli dopravě zdarma jsem vzala dvě masky Love Beauty & Planet a pak jsem se docela utrhla ze řetězu, všimla jsem si velkých slev na Skin79 a protože mě tahle značka lákala, tak jsem neodolala a vzala hromadu masek, ehm....

V DM je teď spousta letních limitek od Balei, tady jsem se naopak ovládla a vzala jen gel na holení, masky pod oči a ňuňu sprcháč. Žiletky a deodorant bylo třeba doplnit.

Ostatní
Další utrácení, tentokrát oblečení. Říkám si ale, že občas je potřeba prostě obnovit šatník, navíc nenakupuji žádné drahé kousky, vybírám ve slevách a snažím se brát věci, co unosím, třeba právě šaty, ty teď nosím furt a za pár korun jsem si přihodila topy na léto, kterých mám opravdu nedostatek. Hlavně mi přijde, že u spousty oblečení je vidět, když se člověk zpotí, jak to řešíte? Upřímně, když vidím, co ostatní nosí, tak já bych většinu nemohla, protože by na tom hned bylo vše vidět, to se holky nepotí? :D Jinak všechno je ze Zalanda.

Měla jsem možnost vybrat si nádobí Denis Henry. U této spolupráce jsem trošku váhala, ale zas je to něco, co využívám, na instagram sdílím i jídlo, takže vlastně proč ne. Jen teda neumím vařit moc na povel, takže jsem ještě nic nevykouzlila s pánví. Je menší, ale co je super, že je vhodná i do trouby, což je super.

Čím jste si udělali radost Vy?
Kde kupujete oblečení?

13 komentářů:

  1. To utržení z řetězu znám velmi dobře.D Ale asi už jsem si na to zvykla a zpytování svědomí u mě nemá cenu, když další měsíc to udělám znovu:D Já na to občas taky koukám, hlavně v těch velkých vedrech jsem splavená jako kobyla a výběr oblečení je nutný tomu uzpůsobovat:-) Jinak, krásné novinky, je super, že Ryor vrátil do prodeje šeříkovou kolekci, musím si udělat zásoby:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, teda ty PR balíčky ti zcela nepokrytě závidím. Opožděně přeji všechno nejlepší k narozeninám. Skrze masky někdy je prostě potřeba udělat si radost, stejně tak s oblečením. Já poslední dva roky nakupuju hlavně online, na internetu je větší výběr plus size oblečení. Oblíbila jsem Zoot, kde si kupuju značky jako Only Carmakoma, Camaieu nebo Zootlab.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Na Zootu nakupuji minimálně, asi mám ráději About You a Zalando :)

      Vymazat
  3. Teda ta nálož masek je slušná :). Šaty vypadají pěkně, taky bych nějaké nové letní potřebovala...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Péto, super nákupy a dárečky. Krom jiného mě zaujaly holítka Wilkinson, kupuji praktici jen tyto, však tu dámskou variantu, tak se chci optat, jaké jsou ty ze sekce men?? ☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že dámská jsou obecně na houby a neholí. Pánská jsou fajn, ale v poslední době mi přijde, že se zhoršily a vydrží méně, rychleji se otupí.

      Vymazat
  5. Co se týče pocení, nedávno jsem to taky řešila a prostě jsem se rozhodla, že když budou ty největší pařáky, budu nosit jen bílé nebo černé oblečení :D Na tom to vidět není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na černém mi přijde, že to vidět je, alespoň u mě :D

      Vymazat
  6. Poslední měsíce jsou bohaté i u mě :D Co se týče spoluprací, tak s těmi se teď také roztrhl pytel, kosmetiky chodí až až. Nicméně souhlasím, že Astrid posílá nádherné PR balíčky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...