Spotřebováno za květen 2022

Myslela jsem, že za květen toho moc nebude, vůbec mi nepřišlo, že bych něco spotřebovávala, ale když jsem dávala dohromady produkty na fotky, tak jsem byla mile překvapená. Vůbec toho není málo a není málo ani dekorativky.


1. Nature Box sprchový gel Pomegranate Oil (Recenze) - Již několikátá verze, tahle mi voněla moc, velmi příjemná sladká vůně. Sprcháč je ve velkém balení, dobře pění a nevysušuje.
Koupila bych znovu: ANO

2. Nature Box Coconut Oil (Recenze) - Tentokrát kokosová varianta, opět přjemná vůně, i když se nejedná o takový ten sladký kokos, spíše více svěží.
Koupila bych znovu: ANO

3. Yves Rocher sprchový peeling Sladká ostružina (Recenze) - Gelová textura se spoustou drobných zrníček, která jsou tak akorát hrubá. Peeling krásně voňavý, tohle mě bavilo.
Koupila byxh znovu: ANO

4. Bi-Oil tělové mléko (Recenze) - Mléko bylo hodně řídké, v podstatě až vodové. Mělo neutrálnější vůni, dobře se vstřebávalo a pokožka byla hezky vláčná a hydratovaná.
Koupila bych znovu: ANO

5. Yves Rocher detoxikační vlasový peeling (Recenze) - Zpočátku to bylo strašné, vůbec se s ním nešlo dostat k pokožce hlavy, ale nakonec jsme se sžily. Vlasy byly vzdušné, nadýchané a takové více fresh.
Koupila bych znovu: ANO

6. Mark Luxury Prebiotic Hyaluronic Serum (Recenze) - Příjemné sérum se spoustu olejíčků a extraktů. Pleť byla vyživenější a taková víc napapaná, spokojená.
Koupila bych znovu: ANO

7. Alteya meduňková voda (Recenze) - Miluji pleťové vody, ideální k dočištění, k ranímu vyčištění či jen k osvěžení pleti. Pleť hezky zklidňují, pomáhají s hydratací. Tahle jemně voněla po meduňce.
Koupila bych znovu: ANO

8. Canneff oční krém s dvojím efektem (Recenze) - Krém byl lehoučký, dobře se vstřebával, nepůsobil těžce, nepálil a neštípal. Hydratace byla více než dobrá a redukoval černé kruhy pod očima.
Koupila bych znovu: ANO

9. Essence tvářenka Home Sweet Home
- Letitá tvářenka se skvělou pigmentací a celodenní výdrží. Jen mi nesedl moc dostín, barva byla oranžová s červenou, což nebylo úplně na běžné nošení.
Koupila byh znovu: NE

10. Catrice řasenka Lift Up Volume & Lift (Recenze) - Slabší řasenka od Catrice, zpočátku dost slepovala a poté, co krapet vyschla, tak byl efekt takový nijaký. Sice držela celý den, ale raději mám výraznější řasy.
Koupila bych znovu: NE

11. Essence řasenka Double Trouble Extra Black (Recenze) - Zpočátku také slepovala, ale poté už dělala nádherné řasy, dlouhé, objemné, super zvýrazněné. Vydržela i nějaké to slzení, neopadávala, nemazala se.
Koupila bych znovu: ANO

12. Lancome parfém Tresor In Love (Recenze) - Miluji, můj nejoblíbenější parfém, už mám doma náhradu. Vůně ženská, elegantní, romantická a zároveň sladká, přesto ne přeslazená.
Koupila bych znovu: ANO

13. Sinsay houbička na make-up (Recenze) - Neodolala jsem obalu s lenochodem, ale bohužel houbičky nejsou nic moc. Jsou poměrně tuhé a spička moc kulatá, ocenila bych houbičku více do špičky, aby se s ní lépe pracovalo.
Koupila bych znovu: NE

Co jste spotřebovaly naposled?
Znáte některý produkt?

11 komentářů:

  1. Znám řasenku od Essence, za mě byla použitelná, ale Essence rozhodně umí i lepší řasenky.

    OdpovědětVymazat
  2. S vůní ostružiny mám od YR krém na ruce a ta vůně se mi moc líbí.
    Stáňa-https://veverkoviny.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasový peeling jsem hodně používala. Teď jsem ho ale dlouho neměla a budu se k němu muset zase vrátit :-)

    OdpovědětVymazat
  4. S řasenkou Double Trouble jsem taky byla spoko, jen na můj vkus měla velký kartáček. Tělové mléko Bi-Oil bylo taky fajn, bohužel tam mě od dalšího pořízení odrazuje vyšší cena.
    Sprchový peeling od YR mám doma, ještě na něj nedošla řada. Nicméně si myslím, že tohle je přesně ta limitka, která není jen vánoční :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, ostružina není vyloženě vánoční, takže využiješ určo i v létě :D

      Vymazat
  5. Ahoj, z produktů nemám vyzkoušeného nic. Od Nature Boxu jsem měla nedávno šampon a kondicionér a byl to strašný průser, navíc mi zrovna nesedí ty jejich parfemace. Zrovna před chvílí mi ve došel tělový olejíček od Alverde. Zaujalo mě to tělové mlíčko od Bioilu a meduňková voda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...