Spotřebováno za červen 2022

Po skromnějších novinkch bohužel přichází i poměrně skromná spotřeba. Deset kousků sice není málo, ale rozhodně by to mohlo být lepší, i v průběhu měsíce mi přišlo, že vlastně nic neubývá a ke dnům se dostávám ztěží.

Vévodí tomu vlasovka a péče o tělo, v červenci ale naopak očekávám, že dojde docela dost pleťovky, tak se nechme překvapit. Jinak stále dlužím spoustu recenzí, ale ke všemu se postupně dostanu.


1. Ziaja krémová intimní hygiena (Recenze) - Znáte velmi dobře, kupuji opakovaně, jen třeba měním varianty, ale ve výsledku jsou vlatně všechny stejné. 500ml za 69Kč, prostě paráda.
Koupila bych znovu: ANO

2. Frosch Sense sprchový gel Květ pomeranče (Recenze) - Sprcháče Frosch jsou docela oblíbené, ale mně bohužel nesedla vůně. Sice první závan příjemná parfemace pomeranče, která se ale rozvoněla do záchodové vůně.
Koupila bych znovu: NE

3. Yves Rocher sprchový olej Pomeranč v čokoládě (Recenze) - Pomalu dodělávám vánoční limitky, tahle vůně je prostě boží, jak čokoládové arabesky. Olej nepěnil, ale po styku s vodou vytvářel mléčnou emulzi a krásně o pokožku pečoval.
Koupila bych znovu: ANO

4. Shu Uemura šampon pro barvené vlasy Ultimate Reset (Recenze) - Pro mě neznámá značka a milé překvapení. Šampon dobře pěnil, umyl, vlasy nezatěžoval a hlavně, vůbec je nemastil. Úplně v klidu jsem vydržela i týden bez mytí.
Koupila byh znovu: ANO

5. Shu Uemura kondicionér pro barvené vlasy Ultimate Reset (Recenze) - Kondicionér středně hutný, nezatěžoval, nemastil a vlasy šly po něm moc dobře rozčesat.
Koupila bych znovu: ANO

6. Rituals šampon Ritual of Jing (Recenze) - Pěnil, umyl, vlasy byly pěkně vzdušné, nezatížené a vlastně nemám co vytknout, ale také se nekonal vyloženě wow efekt.
Koupila byh znovu: ANO

7. Rituals kondicionér Rituals of Jing (Recenze) - Nezatěžoval, nemastil a vlasy šly perfektně rozčesat, navíc ani během dne se tolik necuchaly.
Koupila bych znovu: ANO

8. Nivea tuhý antiperspirant Invisible for Black & White (Recenze) - Také moje stálice, kterou kupuji stále dokola, taková jistota na náročnější dny.
Koupila bych znovu: ANO

9. Astrid krém na zrohovatělou kůži (Recenze) - Krémy na nohy od Astridu jsou skvělé a tenhle opravdu po třech dnech dal popraskané paty a suchou kůži dohromady.
Koupila bych znovu: ANO

10. Astrid balzám na rty Chrání moje rty Sun OF25 (Recenze) - Tenhle balzám jsem prostě měla spojen s dovolenou, příjemná kakaová vůně, super hydratace a díky SPF ochrana před sluníčkem.
Koupila bych znovu: ANO

Který produkt znáte?
Co se povedlo spotřebovat Vám?

12 komentářů:

  1. Ahoj, osobně jsem z tohoto nepoužívala vůbec nic. Zaujal mě dost ten balzám na rty, asi doma žádný s SPF nemám. Moje Spotřebováno vyšlo zrovna ráno, tak se můžeš podívat ke mě na blog.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Astrid krém na zrohovatělou kůži bych potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  3. Znám jen gel pro intimní hygienu Ziaja, zrovna jsem načala další balení, od doby, co jsem je poznala, tak kupuji už jen je:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Některé produkty znám podle obalu, ale sama jsem žádný nepoužívala :) Já spotřebovala asi jen sprcháč a denní a noční krém :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Používám antiperspirant Nivea, jen v kuličkové verzi (vlastně málokdy používám něco jiného). S vůní pomeranč v čokoládě jsem měla krém na ruce a taky se mi vůně líbila. Jinak pro mne je 10 kousků už docela slušná spotřeba, obvykle toho mívám míň.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten deodorant od Nivei také používám a vyhovuje mi. :)

    OdpovědětVymazat
  7. To já měla opět bohaté spotřebováno (právě na blogu) a jsem ráda, že jsem se zásobama opět dost pohla. Z uvedeného jsem zkoušela pouze vlasovku Rituals, která mi hodně sedla a pak ten krém na nohy od Astrid je taky super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...