Péče o zuby s Biorepair

Co je pro Vás nejdůležitější při výběru zubní péče? Cena, složení, chuť...? U mě rozhodně cena, co si budeme povídat, ale také chuť, nemám ráda příliš mentolové a raději sahám po různých kokosových či jiných zajímavých variantách, kde se mentol více méně ztratí.



Už jste slyšeli o nových pastách Biorepair? Obsahují technologii microRepair, částice, které jsou podobné zubní sklovině. Vytvoří povlak na zubu, proniknou trhlinkami až do skloviny, chemicky se na ni navážou, čímž ji opraví a remineralizují.

V nabídce je spousta variant a to nejen past. Koupit můžete ústní vody, kartáčky, mezizubní párátka a samozřejmě i péči pro děti...

Pasty jsou moc příjemné, oceňuji, že i přes svěží mentol je chuť velmi jemná a nepálí. Pálivé pasty nedávám.

Aktuálně jsem si nejvíc oblíbila červenou, která okamžitě snižuje citlivost zubů, ale i růžovou na ochranu dásní.

Moc děkuji arome.cz a kupkosmetiku.cz za poskytnutí produktů k recenzi.

Zkoušely jste značku?
Používáte pravidelně mezizubní kartáčky?

14 komentářů:

  1. Bez mezizubních kartáčků se neobejdu, ale nic od Biorepair jsem ještě nezkoušela. Nejvíc řeším chuť a cenu, někdy si ráda připlatím, ale zase ne příliš.

    OdpovědětVymazat
  2. Také je pro mě důležitá cena a s těmito pastami jsem byla moc spokojena! Mezizubní kartáčky úplně nepoužívám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mezizubní kartáčky jsou mí pravidlení kamarádi. Ale pasty Biorepair neznám

    OdpovědětVymazat
  4. Nezkoušeli, ale mezizubní kartáčky se snažím používat, i přes velké problémy s dásněmi :⁠-⁠(

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že o Biorepair jsem ještě neslyšela.. ikdyž název je mi povědomý. :D Já mám ráda produkty na zuby, každou chvíli zkouším něco nového. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Bez mezizubních kartáčků ani ránu! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Značku nemám. U past asi u mě nejvíc vyhrává právě ta cena a pak recenze, nebo doporučení... občas sáhnu i po dražší, když je někdo z mých blízkých spokojen. Ráda obměňuji péči o zuby. Mezizubní kartáčky jsem měla a někde mám, ale jim moc věrná nejsem.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na cenu se viditelně kouká nejvíce, také to tak mám :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...