Poctivé paštiky Rašovská

 Že miluji jídlo, jiste víte. Instagram je ho plný a to samé randomy na blogu. Sce jsem dost na sladké a mohla bych být živa převážně z cukrů a sacharidů, ale neopovrhnu ani slanou dobrotou, naopak. Když se naskytla možnost vyzkoušet paštiky Rašovská, vůbec jsem neváhala. Navíc o paštikách už jsem slyšela a to samou chválu.


Bez konzervantů, chemie a dusitanové soli, to jsou poctivé paštiky Rašovská.

Jsou plné masa, které je převážně z českých chovů a díky vlastní výrobě sádla nabízí i domácí škvarkovou pomazánku, ta je mimochodem výborná.

Ovšem i kachní trhané je delikatesa, to si asi na první ochutnání získalo mě. Chuťově jsou paštiky opravdu dobré, poctivé a oceňuji, že perfektně vychucené a nepřesolené. I ta škvarková je za mě tak akorát, já osobně solím minimálně, takže tohle je za mě plusem.

Jestliže neholdujete tolik masu, můžete vyzkoušet vegan verzi paštiky, která je v nabídce. Naopak pokud Vás nelákají netradiční příchutě, tak jistotou je zkrátka Originál, to je poctivá chuť klasické paštiky.

Barter spolupráce s Paštiky Rašovská.


Máte rádi paštiky?
Která by Vás lákala?

14 komentářů:

  1. V minulosti už jsem paštiky také měla a byly chuťově moc výborné!

    OdpovědětVymazat
  2. Já paštiky nemusím, ale chlap by asi sáhl po škvarkovce :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle značku paštik neznám, ale paštiky mám ráda. Asi bych mohla všechno - trhané kachní maso, originál paštiku i škvarkovou pomazánku...

    OdpovědětVymazat
  4. Dříve jsem znala pořádně jen paštiky Májka, tudíž jsem se jakýmkoliv paštikám vyhýbala. Ale jednou jsem narazila na tyhle paštiky a musím říct, že jsou opravdu úžasné, i děti je milují. Nebo ty trhaná masa, když chci udělat rychlou večeři, tak hodím na pánvičku, lehce osmahnu, přidám protlak nějakou zeleninu a podávám s libovolnou přílohou. Za pár minut zdravé chutné jídlo.

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím že už jsem něco viděla na IG, věřím, že stejně jak luxusně vypadaji i chutnají ❤️ my si potrpime na dobré delikatesy, manžela to vyloženě baví. Máme doma od domácích paštik, po čatní a kečupy :⁠-⁠)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají velmi chutně, určitě jsi si pochutnala! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tyhle bych také chtěla ochutnat. Super tip.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...