Prodloužený víkend v Polsku - IV. část: Zoo Krakow

Samozřejmě jsme v Krakově nemohli vynechat zoo, jako ostatně všude. Zoo je vždy jasný plán. Krakovská zoo je poměrně malá a starší, což je na některých výbězích hodně vidět, ale rozhodně není ošklivá. Jen třeba u pavilonů je znát, že rekonstrukcí neprošly. Vstupné je přibližně 150Kč a zoo Vám zabere tak dvě hodinky.

Já jsem byla pochopitelně nadšená z dětské zoo, která je kontaktní, navíc k dispozici máte i mrkev, takže můžete nakrmit lamy, kozy a dokonce i oslíky, takže spokojenost veliká.




Máte raději menší či větší zoo?
Byli jste v Krakově?

8 komentářů:

  1. Jak vidím fotky ze Zoo, tak vždycky ožiji a už mě to tam táhne, zvířátka, to je moje:-) Snad se do Krakova ještě podívám, abych zašla i za zvířátky:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná ZOO ani mě nenapadlo nikdy přemýšlet o tom, že v Krakově může být tak krásná.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je starší a je to znát, ale určitě je fajn ji vidět :)

      Vymazat
  3. Fotky máš nádherné! Nejvíc se mi líbí ta modrá žába, tu jsem nikdy neviděla a zbarvení opic :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...