Nákupy a novinky za říjen 2022

Krásný den!
Vítám Vás u skromných novinek za měsíc říjen. Když jsem dávala dohromady fotky novinek, tak jsem si říkala, zda je to opravdu všechno, protože jsem skoro nic nemohla najít. Mám tu dohromady tři balíčky s kosmetikou a jeden svetr. Je ale pravda, že jsem dělala obří objednávku knížek, ale 25 knih za necelé pětikilo? Jistě chápete, že nešlo odolat :D

Kosmetika
Z kosmetiky mi přišly tři PR balíčky, navíc docela praktické, samá péče, která se spotřebovává rychleji, než dekorativka. Jednou za čas je skromnější měsíc opravdu třeba.
Jako první tradičně arome, kde dorazila nová limitka Rituals. Těch limitek je myslím více, já mám verzi Good Fortune, což je vůně pačuli a mandarinky. Rituals miluji, ale tohle je vůbec poprvé, kdy mi něco nevoní, na mě bohužel hodně těžká vůně.


Milým překvapením byla Indulona, kterou jsem vůbec nečekala a najednou kurýr přivezl balík plný mýdel. Indulona má totiž nově v prodeji náhradní náplně, takže ekologické balení, méně plastu. A co mě neskutečně potěšilo, tak nádherný dávkovač na mýdlo, ten prostě je...

Minulý měsíc jsem si vybrala na testování intimní péči od Australian Bodycare, teď byla přimo kampaň na tuto řadu, tak jsem ještě dokoupila další produkty a bude tak ucelenější recenze. Vzala jsem tentokrát takový v podstatě hydratační krém, který pomáhá při jakémkoliv nekomfortu a také gel, který slouží už jako léčba nějakého problému a má super praktické balení.

Oblečení
Na Zalando Lounge jsem si primárně objednávala bundu, ta mi bohužel vůbec není, takže budu vracet, ale do košíku jsem si ještě přihodila svetr v takové zašedlé růžové barvě. Je oversize, což miluji, jen mě mrzí, že je poměrně krátký, nechápu, jak to dělají holky, co jsou mnohem vyšší, ty musí mít vyloženě z toho croptop :D

Čím jste si udělali radost Vy?
Kde kupujete bundy?

12 komentářů:

  1. Ta sada Rituals vypadá nádherně:-) Ale připadá mi to velice skromné, jako bys opravdu na něco zapomněla. A nebo jsi rozumná a myslíš teď víc na dárečky pro ostatní, než pro sebe:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi svetr zdá extrémně krátky, ale jinak je pěkný. A moc se mi líbí indulonový balíček.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, jsem řekla bych vyšší holky a přesně s délkou mám problém u většiny svršků, proto jsem často sklouzávala ke cardiganům :-D u těch byla jistota, že mi to přikryje alespoň ledviny. Sehnala jsem letos bezvadný v F&F a pak na Vintedu nějaký Ralph Lauren Polo svetr - nevím zda je teda pravý, ale je báječný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec si nedovedu představit, jak to Vy vyšší máte, když i já mám problém :D

      Vymazat
  4. Konečně něco skromného! :D Taky jsem měla skromný říjen, bylo to potřeba!

    OdpovědětVymazat
  5. Indulona je skvělá budu muset zkusit. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krátké svetry jsou teď nějaký trend, kterému upřímně nerozumím. Ráda bych také sehnala nějaký delší, ale to je v obchodech nadlidský úkol. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...