Random aneb říjen 2022

Krásný den!
S velkým zpožděním přináším shrnutí měsíce října. V poslední době vůbec nestíhám, čehož jste si mohly všimnout, na blogu pár dní ani řádka, přitom bych potřebovala naopak psát jako divá. Příští týden díky svátku bude ale krátký, čekají mě čtyři dny volna, tak třeba něco doženu.

I v říjnu jsem měla téměř týden volno, ale přijde mi, že jsem nestihla opět vůbec nic a naopak že práce je až až a potřebovala bych nějaké delší volno. Jsem nějak unavená, šíleně vyčerpaná a demotivovaná. Asi podzim...

V říjnu má kamarádka narozeniny, výjimečně jsem nejala já za ní, ale přijela za mnou do Prahy. Já si zařídila v práci volno, takže jsme si užily fakt super den. Začaly jsme obědem, pokračovaly kávičkou s dortíkem a skončily až u večerních drinků.

Také jsme dali šanci Signal Festivalu, který loni byl tak hrozný, že jsme ho ani neprošli celý a vzdali to. Letos byl pecka, moc povedený a kromě placených instalací jsme viděli vše. Rozhodně nejhezčí byla bazilika sv. Ludmily, ale osobně se mi líbila i Krajina levitace. 

U sousedky / S mamčou oběd / Podzim v Tchibu

Le Caveau s kamarádkou / Oběd v Chilli & Lime

Café Eektric / Podzimní nehty / The Miners a Cheesecake Latte

Tančící dům / Snídaně / Podzim

Signal Festival Prague

Tartaletka / Kávový klub / Top tartaletky

Meat Vandals / Kámošky :D / Costa Coffee

Jiřák / Lelí`s Cupcakes / Halloween

Jaký byl Váš říjen?
Slavily jste Halloween?

10 komentářů:

  1. Hallowen neslavím, ale miluju ty dekorace všude kolem. Občas je vidím v ulicích ještě teď :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo nestíhá psát články :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já poslední dobou nestíhám taky nic, nebo mi to tak aspoň přijde. Hlavně tedy co se týče článků a postů. Aktuálně se stěhujeme, takže není na nic čas. Každopádně tvoje jídlové fotky ve mně vzbudily hlad :D

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsi super říjen a moc chválím tu Halloweenskou masku a make-up - to se ti opravdu moc povedlo! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...