Nákupy a novinky za prosinec 2022

Poslední letošní novinky a dalo se očekávat, že prosinec bude díky Vánocům bohatý měsíc. Osobně jsem utrácela primárně za dárky, ale přiznávám, že něco málo jsem koupila i sobě.

Kosmetika a PR balíčky
Od arome.cz přišla obr krabice, ve které se ukrývaly rovnou dvě sady kosmetiky. Rituals miluji a potěší mě naprosto vždy a letošní vánoční balení jsou nádherná, zabalené jako obálka a s pečetí, krása. Já našla řadu Jing a v kazetě se ukrývají čtyři produkty s podřady Relax a Sleep.

Druhou krabičkou byla značka Relastil, která je u nás poměrně nově a která mi teda udělala velkou radost, protože značku vídám na IG a holky si ji moc pochvalují. Na vyzkoušení přišla micelárka, čisticí gel a krém na ruce.

Milým překvapením byl vánoční balíček od Schminky se dvěma svíčkami a bombou do koupele. Už jen to balení vypadá nádherně. Produkty samy o sobě nejsou limitkou, takže vyzkouším a dám vědět. Jednu svíčku už jsem ale od Schminky měla a byla skvělá.

Druhým překvapením byla Manufaktura, která mi poslala k Ježíšku jejich dárkovou sadu s krémy na ruce. Opět už jen na pohled moc hezké, k tomu jsem dostala vánoční visačky na dárky a ručně psané přáníčko.

O svíčkách Astron jsem již psala a to tady, svíčky přání jsou velmi originální, strašně se mi tenhle koncept líbí. Pokud Vás také zaujaly, tak s kódem Charmedka máte 10% slevu na nákup. Dvě už mám vypálené a jsou vážně super.

Přišly mi na vyzkoušení detoxikační čaje od značky Detoxito. Jsou 100% přírodní, ranní se pije denně, večerní obden. Piju teď poctivě, chuťově jsou dobré a to na čaje moc nejsem, co se týče nějakých výsledků, tak si ještě nechám čas.

Pokud jsem na něco nezapomněla, tak sama jsem si nic nekoupila, až na tuhle sadu na rty s Grinchem. Kupovala jsem pro kamarádku a samozřejmě ji musela vzít i pro sebe. Chtěla jsem i rozjasňovač, ale ten se stihl vyprodat.


Ježíšek
Co jsem dostala od Ježíška, o tom jsem již psala článek a najdete ho zde. Je tam jak oblečení, tak i kosmetika či knížky :)

Oblečení
Dělala jsem menší objednávku na Zalando Lounge, krom pár dárků jsem si koupila i nějaké kousky pro sebe. Značka JDY byla za super ceny, takže jsem neodolala svetrům, těch není nikdy v zimě dost a kabátku. Svetry jsou krásně barevné, vyhovují mi širší rukávy, ale teda opět nechápu, na koho se dělají délkou. Jsem fakt prcek a ty svetry jsou prostě krátké :D

Dělaly jste si v prosinci radost?
Nebo čekáte na nějaké povánoční slevy?

10 komentářů:

  1. Manufaktura i Arome mi udělali taky obrovskou radost a na testování se moc těším :)
    Z oblečení se mi moc líbí ten pruhovaný svetr.

    OdpovědětVymazat
  2. I u nákupu dárečků pro ostatní jsem myslela na sebe, troufám si říct, asi ze všeho nejvíc:-D Nákup ze Zalanda super, moc Ti to sluší, já tedy prcek nejsem, bych ty svetry měla jen tak do půli břicha:-D

    OdpovědětVymazat
  3. PR balíčky vypadají skvěle. Líbí se mi i ty svetry, ale taky se mi zdají hodně krátké a já nesnáším, pokud mi lezou holá záda.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, moc hezké kousky. Se svetry a obecně oblečením mám přesně problém, že je vše krátké od svetrů až po kalhoty. Mám 178 cm a dost s tím bojuju. Já se v prosinci odměňovala - pořídila jsem si vlasovku Madara, sojové svíčky Hello Brendype nebo třeba ve výprodeji nové světle modré džíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám 160, takže zas opačný problém s kalhotama :D

      Vymazat
  5. Ten růžový svetřík je krásný, moc ti sluší! :) Stejně jako ostatní kousky a moc se mi líbí ty vonné svíčky, mají dokonalý design. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...