Astron - Svíčky přání, čakrové svíčky a další

Astron jsou ručně odlévané svíčky ze 100% přírodních vosků. Suroviny na výrobu splňují ty nejpřísnější kritéria kvality. Svíčky jsou chráněné Úřadem průmyslového vlastnictví, najdete je tedy pouze na astron-svicky.cz. Pokud hledáte originální dárek, určitě doporučuji mrknout, protože Astron nejsou pouze obyčejné vonné svíčky, ale nabízí velmi zajímavé kousky.


Rozhodně tím největším lákadlem jsou svíčky přání. Svíčky jsou z palmového vosku z udržitelných plantáží, nevylučují žádné škodliviny. Součástí každé svíčky je voskový pergamen, na který napíšete své přání, srolujete, vložíte do svíčky, zapálíte a necháte přání, aby se plnilo.

Svíčky přání jsou za mě naprosto kouzelné a věřím, že potěší nejen svíčkové milovníky, ale bude z nich nadšený každý obdarovaný. Na výběr jsou různě velké válce, kostky, ale i svíčky ve skle a samozřejmě v různých barvách a vůních.

Čemu jsem také neodolala, tak byla čakrová svíčka. Jedná se o svíčky na očistu a harmonizaci čaker. Já sáhla po srdeční čakře, která se samozřejmě zaměřuje na lásku, city, deprese. Na svíčce je psaný i rituál, který máte provést, jako třeba provést prvně očistu těla (sprcha, koupel..), při zapálení myslet na přání a zašeptat svíčce prosbu.

Pokud máte k podobným věcem blízko, tak je tohle nádherný a jedinečný dárek.

Pokud chcete něco jednoduššího, tak můžete vybírat i z obyčejných vonných svíček, nebo vosků. Blíží se Vánoce, takže svíčka s názvem Vánoční punč byla jasnou volbou. Opět na výběr válce, ale i pár svíček ve skle. Svíčky jsou vhodné i pro alergiky.

Pokud Vás svíčky zaujaly, s kódem Charmedka máte 10% slevu na nákup.

Barter spolupráce s astron-svicky.cz

Zaujaly Vás svíčky?
Líbí se Vám svíčky přání?

12 komentářů:

  1. Zaujaly mě svíčky přání, ještě jsem neviděla, že by se přání srolovalo a dalo přímo do svíčky :) Byl by to i fajn dárek, škoda, že už ty vánoční mám nakoupené :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Svíčky jsou pěkné, i když na čakry a pálení přání moc nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Svíčky jsou určitě zajímavé. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec neznám, ale vypadají moc hezky:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta svíčka s přáním je bomba! A jestli funguje, tak jako dárek je to geniální :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem na ně koukala na instagramu a moc se mi líbily!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...