Spotřebováno za listopad 2022

Tak vítejte u historicky snad nejtrapnější a nejslabší spotřeby. Nebýt jednorázových produktů a doplňku stravy, tak tu nemám v podstatě nic. A to jsem v listopadu čekala hezkou spotřebu, protože jsem u spousty produktů u dna, ale všechny asi čekají na začátek nového měsíce, takže očekávám, že prosinec by mohl být bohatý a hezky rok uzavřít.


1. got2b suchý šampon Fresh It Up (Recenze) - Tenhle suchý šampon byl skvělý, narozdíl od Batiste nedělal vůbec bílý povlak, vytáhl mastnotu, dodal objem, neslepoval a vlasy vypadaly skvěle. Jen teda výrazně voní a ta vůně jde z vlasů dost cítit.
Koupila bych znovu: ANO

2. Cannapio CBD konopné kapsle (Recenze) - CBD kapsle jsem si velmi oblíbila, zpočátku jsem si nebyla moc jistá, ale v poslední době mi hodně pomáhaly na spánek. Sice se furt budím, ale neusínám dlouho a i v noci hned zaberu.
Koupila bych znovu: ANO

3. 183 Days balzám na rty Good Cat - Tahle podznačka už podle mě ani neexistuje, myslím. Balzám byl hrůza, sice roztomilost veliká, na rtech první dojem dobrý, ale jakmile se balzám vstřebal, měla jsem furt nutkání rty mazat, jak moc vysušoval.
Koupila bych znovu: NE

4. Balea maska na nohy Chocolate Dream (Recenze) - Ponožky byly dost velké a bylo v nich hodně krému. Po použití byly nohy mnohem jemnější, hebčí a vyživenější bez hrubé kůže. Navíc krásná čoko vůně, tohle se povedlo.
Koupila bych znovu: ANO

5. Balea pleťová maska Chocolate Dream hnědá (Recenze) - Plátýnko nacucané, ale zbytečně nestejkalo a překvapivě maska skvěle pleť vyživila, dodala ji hydrataci a hezky voněla.
Koupila bych znovu: ANO

6. Balea hydrogelová maska na rty Chocolate Dream bílá (Recenze) - Hodně velká maska, měla jsem ji až na bradu a hůře držela. Zrovna tady mi nepřišlo, že by něco dělala.
Kupila bych znovu: NE

7. Balea sůl do koupele You Are My Otter Half (Recenze) - Sůl moc pěkně voněla po kokosu a provoněla celou koupelnu. Vytvořila velmi bohatou pěnu, která ale bohužel docela rychle spadla. Pokožku ale vyživila, což byl fajn bonus.
Koupila bych znovu: ANO

Co se povedlo dodělat Vám?
Vítězí plné produkty, nebo jednorázové?

14 komentářů:

  1. Já zatím tašku s dopotřebovanými kousky neprozkoumala a už si moc nepamatuji, co všechno jsem tam během měsíce přihodila :), ale nijak moc toho nebude - moje obvyklá spotřeba bývá kolem 10 kousků (včetně jednorázových produktů typu masky)

    OdpovědětVymazat
  2. Těm maskám Balea jsem nemohla odolat, normálně je nekupuji, ale na čokoládu slyším:-) Zatím mám vyzkoušené jen ty pleťové a ty příjemně překvapily:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Suchý šampón do got2be som nikdy neskúšala, ale keď píšeš, že je lepší ako Batiste, tak ten si pri najbližšej návšteve drogerky beriem. Ďakujem za tip :)
    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  4. Na mě je i toto velká spotřeba :) Já ve vypotřebovávání produktů nejsem moc dobrá, kupuju si spíše velká balení, takže něco spotřebuju jednou za čas, nejčastěji to jsou sprcháče, jeden mi došel zrovna dneska :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já v listopadu jela jako fretka, takže spotřebu mám fakt velkou a ani v prosinci nebudu zaostávat. No já vždycky říkám, že toho bude málo a pak bum deset fotek plných produktů.

    OdpovědětVymazat
  6. No, každá si jednou za rok musíme odbýt jeden měsíc, který je slabý. Já už si to snad vybrala, i když prosinec zatím taky nevypadá, že by byl nějak produktivní. Za to listopad, ten byl bohatej :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ty masky od Balei vypadají kouzelně, hned bych je hodila do košíku už jen díky obalu! :D :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...