Tomas Arsov - Nejen vlasová péče

Všimly jste si, že tu dlouho nebyla žádná vlasovka? V recenzích jsem tak pozadu, že spotřebované mám snad od všeho už tak čtyři kousky a články furt nikde. Myslím, že tenhle rok budu jen dohánět resty.

Věděli jste, že známý kadeřník Tomáš Arsov má svoji značku kosmetiky? A není toho v nabídce zrovna málo. Navíc některé produty jsou víceúčelové, takže dnes nebude řeč čistě jen o vlasech.


Šampon Bonfire
Šampon obsahuje tenzidy, vitamín E, kyselinu hyaluronovou a vzácné extrakty, díky kterým nejen šetrně vlasy myje, ale zároveň je do hloubky vyživuje a dodává jim dlouhotrvající hydrataci. Vlasy mají být regenerované, posílené, lesklé a plné objemu.

Řada Bonfire je vhodná pro barvené a melírované vlasy. Má na šampon poměrně hutnější gelovou texturu, která ve vlasech ale skvěle napění, umyje a musím říct, že jsem opravdu mile překvapená. Vlasy jsou po šamponu hezky lesklé, vyživené, mají objem a nemastí se, bez mytí vydrží v pohodě čtyři dny a i po tolika dnech nemají tendence plihnout a mastit se u kořínků.

Co mi ovšem vadí, tak je vůně. Vůně je dost silná a až taková pánská, což není něco, co bych z vlasů chtěla cítit a bohužel jsem si na vůni vůbec nezvykla.

Kondicionér Bonfire
Kondicionér obsahuje olej z para ořechů, který hloubkově regeneruje a zaceluje povrch vlasu. Extrakt z lopuchu zas hydratuje a dodává vlasům lesk. Slibuje posílení, lesk, zacelení a snadné rozčesávání.

Kdykoliv jsem kondicionér použila a splachovala ho, tak mi přišlo, že nic nedělá. Vlasy byly hrozně hrubé, tvrdé, prostě vůbec ne jako po kondicionéru. Avšak během rozčesávání? Takhle krásně mi vlasy dlouho nešly rozčesat, naprosto skvělý. Bohužel stejně jako u šamponu, i tady mi vadí pánská vůně.

Marulový olej s vitamínem E
Jedná se opravdu o 100% čistý, organický a za studena lisovaný marulový oej, navíc ještě obohacený o vitamín E. Olej je vhodný pro poškozené vlasy, ale i pro pleť. Na vlasy se doporučuje dát jako zábal ještě před mytím, připadně po umytí do ručníkem vysušených vlasů.

Láska na první vyzkoušení. Používám do ručníkem vysušených vlasů a na to, že se jedná o olej, tak vůbec nemastí. Doporučuji ale prvně začít dávat maličké množství. Vlasy jsou vyživené, neuvěřitelně lesklé a poddajnější.

Okurková voda
Stejně jako olejíček, tak i voda je 100% přírodní a má všestranné použití.

Primárně vody používám na plet jako tonikum, takže k dočištění, hydrataci a zklidnění, to na vodách miluji nejvíce. Můžete ale použít třeba na vlasovou pokožku, kterou též zklidní a osvěží. Bohužel velké mínus vidím ve vůni, já v tom bohužel ty svěží okurky vůbec necítím, což je fakt škoda, protože je jinak vodička moc fajn.

Barter spolupráce s arome.cz

Znáte Tomáše Arsova?
A zkoušely jste jeho kosmetiku?

14 komentářů:

  1. Měla jsem tuto vlasovku už před nějakým pátkem a nebyla vůbec špatná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. O značce jsme už slyšela, ale ještě jsem nic nezkoušela. Ale rozhodně bych to chtěla napravit. Škoda té okurkové vody, ta by mě lákala právě proto, že bych očekávala tu jejich vůni.

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla vůni tea tree a to byla naprostá paráda!

    OdpovědětVymazat
  4. Značku znám, ale nic jsem neměla.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, značku znám, ale nic jsem od ní neměla. Podle tvé recenze si myslím, že bys měla zkusit jinou jejich řadu s jinou parfemací, jinak to působí jako fajn vlasovka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně není vůbec špatná a dá se sehnat v drogerii :)

      Vymazat
  6. Značku sice neznám, ale vypadá dobře, moc ráda zkouším nové produkty v péči o vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Značka mi nic neříká, ale vypadá zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...