Schminka - Třpytivé tělové mléko s arganovým olejem

Od české značky Schminka mi v poslední době přišlo hned několik balíčků s hromadou novinek. Novinky chrlí poměrně ve velkém a všechny vypadají skvěle. Určitě se postupně s většinou seznámíme, i když si říkám, že do budoucna spíše shrnu několik kousků v jednom článku, než samostatně, aby se na ně dostalo co nejdříve.

Dnes tu mám ještě spíše závany léta, jelikož si dáme recenzi na třpytivé tělové mléko. I když proč nezářit i na podzim, že :)

Mléko obsahuje arganový olej, který je nazýván marockým zlatem. Právě arganový olej v kosmetice naprosto miluji, v Maroku jsem byla dvakrát a již od první návštěvy tuto ingredienci mám moc ráda. Kromě arganu najdete v mléku ale i mandlový a olivový olej.

Je 100% veganské a má v sobě zlaté částečky a teda, to je pecka. Po aplikaci pokožka nádherně září a pokud máte rády krapet výraznější efekt, kam se hrabou různě olejíčky. Já teda mléko používám klasicky večer po sprše na hydrataci a třpytky se na těle drží jak přes noc, tak i po následující den, zkrátka do další sprchy. Sice ulpívají na pyžamu, ale nikde jinde se to po Vás netřpytí.

Též mě mile překvapila fakt dobrá hydratace. Pokožka je nejen prozářená, ale i bezvadně hydratovaná, bez suchých míst, zkrátka spokojená.

Barter spolupráce s Schminka.

Máte rády třpytivé produkty?
Vyhledáváte nějaké složky?

5 komentářů:

  1. Vypadá pěkně, třpytivé produkty mám moc ráda :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá krásně a na pokožce musí být velmi příjemné. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, jj tělová mléka se třpytkami mám ráda. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jak je něco se třpytkami, tak to musím mít, je to něco, co mě zaručeně naláká:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Třpytivé produkty naprosto nesnáším :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...