Bi-Oil - Hydratační tělové mléko

Jistě znáte tradiční Bi-Oil v podobě olejíčku, který je oblíbený převážně u maminek na bříško a jizvy. Bi-Oil má toho v nabídce ale více, nabízí i přírodní olej, gel a mlíčko.

Tělové mléko obsahuje jojobový a šípkový olej, je v něm 2x více olejů, než v klasickém tělovém mléku. Dále v něm najdete extrakt z heřmánku a vitaminy A, E a F. Což zní takhle hezky, ale pokud Vám na složení opravdu záleží, tak bohužel Bi-oil rozhodně nemá ok složení, konkrétně tady jsou hned na druhém místě silikony.

Hodně mě zarazilo, že mléko je dost řídké, v podstatě vodové, ale jakmile ho začnete roztírat, projeví se v něm oleje a mlíčko je najednou hutnější a uživatelsky příjemné.

Chvilku se na pokožce drží film, opravdu jako když použijete olejíček, ale během chvilky se vstřebá bez mastného a těžkého pocitu, pokožka je pak hezky jemná a hydratovaná.


Záleží Vám na složení?
Zkoušely jste Bi-Oil?

10 komentářů:

  1. Od této značky jsem ještě nic neměla

    OdpovědětVymazat
  2. Nejraději mám přesně takové produkty, které pokožku zhydratují, ale nezanechávají mastný film - super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mléko jsem neměla, ale olej ano, ten jsem používala na jizivičky po akné, ale jinak nejsem moc mazací typ, jedno tělové mléko mi na poličce stojí třeba i rok:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Za mě nebylo špatné, ale nic co bych musela mít nutně znovu.

    OdpovědětVymazat
  5. Na hydratační krémy a tělová mléka nedám během zimy dopustit, i tohle vypadá super. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...