Max Factor - Make-up a pudr Miracle

Tu dekorativní kosmetiku pořád trošku zanedbávám, během léta jsem vyzkoušela několik make-upů, na jaře několik spotřebovala a recenze furt nikde, tak dnes tradá, konečně si odškrtnu jeden vroubek a mrkneme na značku Max Factor. 



Make-up Pure Miracle
Pure Miracle je poměrně novým make-upem, který obletěl ve velkém beauty svět a influencerky ho hodně chválily. Je inspirován pleťovou péčí, jelikož jeho složení má o pleť pečovat a to díky kyselině hyaluronové a vitaminu C, navíc má SPF30 a slibuje 24 hodinovou hydrataci.

Make-up má hutnější krémovou texturu a pleť spíše sjednotí. Srovná začervenání, ale větší neduhy na pleti určitě nezakryje, bylo by potřeba hodně vrstvit. Na první dobrou mi přišel make-up skvělý, preferuji jemnější krytí, což tenhle splňuje a pleť vypadá dobře.

Jenže když jsem mrkla zblízka, tak mi přišlo, že make-up zvýrazňuje texturu, viditelně na pleti sedí a chybí pleti takový fresh look, moje suchá pleť působila docela matně. Navíc se hůře zapracovává, textura se táhne, takže nejlépe houbičkou, která make-up krapet stáhla.

Špatný není, ale má svoje mouchy. Zvládla bych další balní, ale cíleně po něm sahat nebudu.


Transparentní pudr Miracle Veil
Tento pudr slibuje zmatnění a zafixování make-upu, má minimalizovat viditelné póry, zlepšovat texturu pleti a zanechávat ji hebkou a rozjasněnou.

Já jsem fakt hodně dlouho neměla sypký pudr, takže zpočátku jsem s ním krapet bojovala, přece jen je ta aplikace komplikovanější. Nestačí zašmrdlat štětcem, musíte si pudr odsypat, teď na štětci toho pak zůstává hodně, takže oklepat, přiznávám, trošku mě to štvalo.

Osobně mi nepřijde pudr úplně transparentní, je béžový a špetku barvy pleti dodá. A nepočítala bych ani se zmatněním. V pudru jsou totiž drobné třpytečky, takový jakoby shimmer, který pleť nádherně rozzáří, takže ideální pro suchou a mdlou pleť, která potřebuje oživit. Právě i díky tomu jsem si pudr nakonec hodně oblíbila. K tomu neleze do vrásek, nevysušuje, dobře vypadá.

Máte rády sypké pudry?
Zkoušely jste make-up?

12 komentářů:

  1. Max Factor mám rada teda nie všetky mi produkty vyhovujú ale púder od neho rada používam

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, jj make-up jsem měla a byl super. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  3. Pudr vypadá skvěle, ale od Max Factor jsem snad nikdy žádný produkt nevyzkoušela. Budu to muset napravit. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Oba kousky znám spíš z regálů, ale nezkoušela jsem. Nicméně sypké pudry jsou fajn, přijde mi, že vydrží déle než zapečené :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já od Max Factor měla jen jejich známou řasenku 2000Calorie, jinak mě tahle značka zas tak moc nebere. Ale pudr vypadá dost fajn.

    OdpovědětVymazat
  6. Já od značky snad ještě nic neměla a popravdě mě ani neláká.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...