Krásné zuby a úsměv s e-shopem nazuby.cz

Nejvíce praktický balíček za poslední dobu a snad největší radost, takovéhle doplnění zásob produktů na zuby je úžasné. V drogerii není až takový výběr, navíc kolikrát si nevzpomenu, nebo prostě sáhnu kvůli výběru po klasice a pokud dělám nějakou kosmetickou objednávku na e-shopech, na nějaké pasty zákonitě zapomenu.

E-shop nazuby.cz mě ale hodně baví, velké množství produktů, značek, zkrátka snový výběr. Přírodní pasty, všechny možné kartáčky a mezizubní péče, bělící zubní pasta na výběr u mnoha značek, elektrické kartáčky, zkrátka na co si vzpomenete. Pojďte mrknout na můj výběr.


Po čem jsem sáhla jako první, tak byla francouzská značka Ohlalá. Zubní pasta s vůní pistácie, fialek či maliny? To musím zkusit a bože, už snad nechci jiné pasty. Miluji pistácie a jakmile tuhle pastu otevřete, okamžitě se na Vás vyvalí oříšková vůně. Autentická je i fialka a malina, neskutečné. Tyhle pasty jsem si zamilovala a doporučuji zkusit, navíc nepálí, což vítám.

Naturu Sibericu moc dobře znám, pasty jsem měla již několikrát, takže jsem šla po jistotě a rovnou další dvě do košíku příhodila. Jsou chuťově moc dobré, nepálí, za mě jedny z top zubních past. Ústní voda bez alkoholu téže značky je zas u mě premiérou a je také skvělá, voní po žvýkačkách, mňam. Značka je přírodní.

Obal prodává, co si budeme nalhávat a právě díky obalům mě nalákala značka Organic People. Jedná se také o přírodní produkty (mně osobně ta přírodní zubní péče sedí). Na vyzkoušení jsem vzala pastu Champagne Splash s výtažkem z hrušek, ale bohužel chuť šampaňského se tu nekoná, je to taková nevýrazná vůně a chuť, neutrální. Naopak ústní voda s kokosovým olejem a mátou je příjemně svěží a kokos v ní cítit je.

Co se týče past a vod, tak poslední je malý mix. Pasta del Capitano má líbivé obaly a už kdysi jsem od nich brala jednu pastu, tentokrát jsem sáhla po svěží ústní vodě se zázvorem. A lákala mě značka Ben&Anna, která je přírodní a obecně má obaly fakt krásné. Některé pasty jsou klasicky v tubě, jiné takhle ve skleničce stejně jako ústní vody.


Líbí se mi, že e-shop nabízí i hodně limitek kartáčků Curaprox, ty beru pokaždé. A pak samozřejmě nesmí chybět mezizubní kartáčky či jednosvazkový. Návštěva zubaře se blíží, takže poctivě používám :D

Barter spolupráce s e-shopem nazuby.cz

Máte oblíbenou značku past?
Jaké preferujete?

8 komentářů:

  1. Slušná nálož zubní péče :). My poněkud nudně kupujeme pořád Colgate, jen občas sáhnu po nějaké jiné.

    OdpovědětVymazat
  2. Ať ti produkty slouží a jsi s nimi spokojená! :) Ráda bych vyzkoušela ty zubní pasty. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi teď přišla nabídka spolupráce, tak se těším až mi balíček přijde :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně mě zaujala značka Ohlalá, tu pistáciovou pastu bych brala hne :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...