Schminka - Přírodní olivové mýdlo s aktivním uhlím

Zajímá mě, zda používáte tuhá mýdla? Ať už se bavíme o mytí rukou, tak i na tělo. Podle mě ještě nedávno se na kostky mýdel pohlíželo jako na retro kosmetiku, kterou najdete možná tak u babičky v koupelně, nedej bože v šatníku na provonění.

Ale oblíbenost mýdel se vrací, navíc mívají nádherné designy a rozhodně se nejedná o vysušují kostky a i já si tuhá mýdla moc oblíbila. Na umyvadle mám vždy jak tekuté, tak i na mýdlence tuhou variantu. A dnešní mýdlo jsem dokonce používala na tělo místo klasického sprcháče.

Mýdlo seženete ve třech variantách, tohle růžové, pak fialové s vůní šeříků a zelené s měsíčkem. Všechna mýdla obsahují olivový olej a aktivní uhlí, takže pokožku dokonale vyčistí a umyjí. Zároveň díky oleji vůbec nevysušují. Po umytí nemám pocit pnutí a navíc hezky mýdlo voní po růžích. Čistá, autentická vůně.

Jedno mínus ale mýdlo má, hodně se matlá, rozhodně to chce mít pod ním mýdlenku, která i tak bude po každé sprše totálně upatlaná, tím pádem i mýdlo docela ryche zmizí.


Barter spolupráce s Schminka.

Používáte tuhá mýdla?
Čemu dáváte přednost?

6 komentářů:

  1. Já se přiznám, že používám hlavně sprcháče, ale přítel zase jen tuhá mýdla, takže je kupuji převážně pro něj :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si za poslední dobu tuhá mýdla dost oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhá mýdla jsou pro mě spíš záležitost návratu do dětství, ale poslední dobou mě začínají lákat, vidím jich víc a říkám si, že by stálo za to nějaké vyzkoušet. Tyhle vypadají dobře, ještě by mě lákalo to šeříkové, miluji vůni šeříků:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, tuhá mýdla miluji. Vypadají lákavě a značku znám vlastně od loňska, od Tebe a Sabči. ☺ Krásné podzimní dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, vypadá zajímavě, tuhá mýdla jsem vždy měla ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, přiznám se že dvě mini jejich mýdla doma mám, ale ještě na ně nedošlo. Tuhé mýdlo mám v koupelně už delší dobu načaté Oriflame a myju s ním štětce.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...