Předvánoční setkání s Yves Rocher | Blogger Event

Advent je tady, avšak díky Yves Rocher jsem vánoční atmosféru načerpala již v listopadu a bylo to naprosto kouzelné. Akce se konala v kavárně Coffee Corner Bakery na Vinohradech, která je neskutečně útulná. Mám ráda její pobočku na Korunní a moc doporučuji tam zajít. Navíc mají fakt vynikající svařák, plný koření a nepřeslazený. I občerstvení nemělo chybu.

Představily se nové kolekce, letošní Vánoce se tedy nesou v duchu zasněženého liči či vánočního koření a obě vůně jsou opravdu povedené. Vlastně nedokážu říct, která mi voní více. Koření je typicky vánoční, liči je však svěží, sladké a neotřelé.


Po celu dobu akce běžely na plátně pohádky, což byl úplně úžasný nápad. Díky Andrejce jsme si mohly namalovat svíčku a to buď voskem, nebo fixami. Narovinu, vyčerpala jsem maximálně svoje umělecké schopnosti :D

Opravdu překrásná akce, Yves Rocher to zkrátka umí. Pohádky, jídlo, svíčky a skvělá společnost.

Moc děkuji Yves Rocher za pozvání.

Máte doma něco z limitek?
Která vůně Vás zaujala?

10 komentářů:

  1. Něco z limitek mi včera došlo jako dárek k nákupu, ale ještě jsem to neočichala :).
    Jinak akce vypadá moc povedeně - jak prostředí, tak občerstvení

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo to dokonalé odpoledne. Limitky jsou u mě v oblíbenosti obě stejně dokonalé :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Akce vypadá opravdu moc krásně. Krásné prostředí, perfektní raut :) Z novinek jsem zatím žádnou nevyzkoušela.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. To prostředí vypadá moc krásně, o občerstvení bych mohla říct totéž. Ani já se nedokážu rozhodnout, která varianta limitky je voňavější:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Muselo to být boží a dost závidím! Já ještě nestihla napsat článek z říjnového eventu s Indulonou -_-

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...