Random aneb listopad 2023

Krásný pátek!
Jaké máte plány na víkend? Já plánuji vzít foťák a zvěčnit zasněženou Prahu, konečně uklidit a dát vánoční výzdobu a nákupy, hlavně ty vánoční a dosehnat ještě nějaké dekorace.

Listopad byl skvělý měsíc, plný zážitků, výborného jídla a již vánoční atmosféry. O tu se postaral Yves Rocher s předvánočním setkáním. To bylo kouzelné plné pohádek, super společnosti a samozřejmě novinek. Také jsem zvládla první adventní trhy a to rovnou v Bratislavě, kde jsem byla na otočku. Trhy jsou obecně spíše průměrnější, ale například jídlo, chutnější jsem na trzích snad neviděla.

Konečně jsem si udělala menší výletík do Vestce, k tolik proslulému rybníku (fotky jsou ještě podzimní, tak nevím, zda stojíte o článek?). Byla jsem tam v týdnu, takže minimum lidí, i lávku jsem měla sama pro sebe. Rovnou tam doporučuji zajít do Caffé del Borgo, dobrá káva a luxusní zákusky.

Největším zážitkem bylo Prague Playoffs, což je ta největší parkurová show na světě. Konala se v O2 a měla jsem VIP lístky hned u arény, které zahrnovaly i nonstop servis u stolu a neomeozené jídlo a pití. Luxusní a fakt neuvěřitelný zážitek, kterého si moc vážím.

Viděla jsem se po delší době s kamarádkou, která má nyní dvouměsíčního chlapečka, takže proběhlo seznámení a byl to úžasný den <3

Co se týče jídla, objevila jsem nové podniky. Restaurace Markéta je v Královicích a moc doporučuji, příjemné prostředí a dobré jídlo. Velkou atmosféru má kavárna Šlágr a úplně super je Brasileiro, které funguje na principu sněz, co můžeš.

Kávička / Kytičky

Vestecký rybník

Caffé del Borgo / Restaurace Markéta

Doma / Svatomartinská husa

Kafe / Kadeřnice

Yves Rocher

Prague Playoffs

Parkofka / Gingerbread latte / Burger

S kamarádkou

Mratín / Typika / Halušky

Brasileiro

Bratislava

Šlágr

Už jste stihly nějaké trhy?
Chystáte se někam?

8 komentářů:

  1. Rybník ve Vestci je dobrý tip - nemáme to tam daleko...

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, ten Prague PlayOffs byl určitě zážitek, celkem i závidím! :) Měla jsi povedený měsíc a ať je i prosinec v podobném duchu nebo ještě lepší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, trhy jsem stihla akorát u nás na maloměstě a už se do Vánoc nikam nechystám. Původně jsem chtěla na nějaké vánoční prohlídky na zámek, ale nestihlo se to.

    OdpovědětVymazat
  4. Já ty tvoje fotky miluju. Já letos trhy stihla jen jedny, ale příští rok bych ráda do nějakého většího města.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...