Spotřebováno za listopad 2023

Když jsem z tašky tahala prázdné obaly, tak jsem pak nevěřícně do ní hleděla a říkala si, jestli to je fakt všechno. Tohle je fakt hodně bídná spotřeba a celkově je to poslední půl roku takové půl na půl. Jeden měsíc lepší, další slabota.


1. Pusheen sprchový gel Strawberry Cupcake (Recenze) - Milé překvapení. Sprcháč měl hutnější gelovou texturu, dobře pěnil, nevysušoval a sladce voněl po těstu a jahodách.
Koupila bych znovu: ANO

2. Naturalis cukrový tělový peeling Brusinka (Recenze) - Skvělý peeling, je hodně olejový, obsahuje spoustu zrníček, která se rozpouští, jsou poměrně hrubá, takže pokožu vyčistí a ta je pak i díky olejům vláčná a netřeba již mazat.
Koupila bych znovu: ANO

3. Manufaktura krém na ruce Trnka (Recenze) - Během chvilky se vstřebá, nelepí a fakt dobře hydratuje. A ta vůně, miluji ji.
Koupila bych znovu: ANO

4. Kneipp sůl do koupele Arnica (Recenze) - Vodu obarvila, dobře se rozpouštěla a provoněla celou koupelnu. Vůně byla taková štiplavější, ale moc příjemná.
Koupila bych znovu: ANO

5. Kneipp sůl do koupele Right From The Heart (Recenze) - Též se dobře rozpouští, vodu obarví a luxusně květinově voní.
Koupila bych znovu: ANO

6.+7. Hipp dětský jemný pleťový olej (Recenze) - Olej má hutnější texturu, takže se pracněji roztírá a déle zůstává mastný film na těle. Ovšem dobře vyživí.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

8. Weleda ochranný krém pro suchou pleť Coldcream (Recenze) - Hutnější krém, ovšem ne těžký či zbytečně mastný. Dobře vyživil a super zklidňoval.
Koupila bych znovu: ANO

9. Kamill krém na ruce (Recenze) - Poměrně lehká textura, dobře se vstřebával a nezanechával mastný film. Hydratace byla lepší průměr.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

Co jste spotřebovaly Vy?
Znáte některý produkt?

12 komentářů:

  1. Já se teprve chystám tašku s odloženými obaly probrat a nafotit.... Z tebou spotřebovaný produktů jsem myslím měla krém na ruce Kamill, ale už před hezkými pár lety.

    OdpovědětVymazat
  2. Tělový scrub jsem nedávno také dopotřebovala, snad mi Ježíšek přinese nějaký nový. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě samé značky, se kterými nemám moc zkušeností, ale soli do koupele teď jedu ve velkém, dokonce možná i trochu víc než pěny:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, já měla listopad tradičně plný, ale vypadá to, že prosinec bude o něco slabší. Z tvého výběru nic neznám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já tedy tenhle rok pod hranici deseti produktů nešla a jsem za to velmi ráda. Kosmetiky mám hodně, takže jsem ráda, že jsem s tím dost pohnula.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...