Random aneb prosinec 2023

Prosinec se samozřejmě nesl v duchu Vánoc. I v Praze nasněžily centrimetry sněhu a i když nesnáším zimu a ještě víc zimu se sněhem, chtěla jsem absolvovat aspoň jednu procházku s foťákem po zasněžené Praze.

Na Mikuláše jsme se byly podívat ve Vestci, kde byli Krampusové. Akce to byla cílená na děti, takže sice strašidelné masky, ale jinak přátelská atmosféra. Tím, že mám Vestec kousek, tak bylo fajn si tam zajet.

Na otočku jsem také byla v Janově nad Nisou, kde to byla úplná pohádka. Též jsem zvládla vánoční Říčany a i můj milovaný Jiřák. Ovšem nejhezčím výletem byly Drážďany, kam jsme jely s kamarádkou a opravdu si to užily, nasávaly vánoční atmosféru a ochutnaly spoustu dobrot.

Volna jsem moc neměla, vlastně jen přes svátky. Štědrý den jsem trávila tradičně s rodinou, teda ráno kafíčko a sklenička s kamarádkou, kde jsme si předaly dárečky, dále popřát sousedce a večeře už s rodinou.

Terasa / Nehty

Krampusové ve Vestci / Mikuláš

Věnec / Starbucks / Vánoční hvězda

Praha

OC Čestlice / Kávička / Bufet

Janov nad Nisou

U Slepiček / Alchymista / Costa Coffee

Novo Plaza / Jiřák / Staromák

Perníčkovi / Říčany / Café Gabi

Mňam / Relax / Trdlo

Pečení

Basak Hot Dog - Večeře :D / Dárečky

Jmelí / Vánoční posezení / U sousedky

Drážďany

Doma <3

Miluji vaječňák / Dárečky / U babičky

Violky / Poké / Svařák na Jiřáku

Silvestr

Jak jste si užily Vánoce?
A jak jste oslavily Silvestr?

8 komentářů:

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...