Oblíbená kosmetika roku 2023

Tradáááá, je to tu, máme tu oblíbenou kosmetiku roku 2023! To nejlepší a nejoblíbenější. Řekla bych, že je toho přibližně stejně jako rok minulý. Tradičně tu zmíním kousky, které jsem objevila nově, nebo si je teprve oblíbila a v minulých letech tu ještě nebyly.

Hodně jsem testovala, takže věřím, že některé kousky, které jsem už vyzkoušela, si tu najdou zastoupení třeba až tenhle rok, až se dostanu až úplně ke dnu a nebudu hodnotit dle prvotních dojmů.

Dekorativní kosmetika
Má vůbec cenu psát, jak se budu snažit více zkoušet nové kousky a dávat recenze na dekorativku? Přiznávám, že sahám více po starších kouskách a snažím se redukovat. Na druhou stranu jsem ale vyzkoušela spoustu nových make-upů, protože jsem na tu svoji suchou a citlivou pleť hledala něco vhodného. Také jsem si zamilovala hned několik produktů na rty a překvapila mě značka Miss Sporty.

Catrice limitovaná edice Winnie the Pooh (Recenze) 
Začnu touhle roztomilostí, za mě nejhezčí a nejvíc ňuňu limitka loňského roku. Obzvlášť vypíchnu zabarvené balzámky, olej na rty, ale i řasenka je skvělá. Roztomilost největší a až je mi kolikrát líto používat.

Benefit precizní tužka na obočí Goof Proof (Recenze) 
Já jsem do nedávna používala vlastně jen gely a pudry, až loni jsem více začala sahat po tužkách a tahle od Benefitu je pecka. Sice by měla být černá, ale v porovnání s mými vlasy není, přesto nabízí přirozený odstín, super pigmentaci a precizní vykreslení.

Dermacol matná tekutá rtěnka Hyaluron Hysteria
(Recenze) 
Tyhle rtěnky jsou na rtech úplně sametové. Neskutečně dobře se s nimi pracuje, jsou precizní, nemažou se a mají skvělou pigmentaci. Na rtech lehoučké, komfortní, jen teda jídlo mi vůbec nevydrží, ale to mně žádná.


L`Oréal matná hydratační rtěnka Infaillible Matte Resistance (Recenze) 
Miluju, opravdu láska na první vyzkoušení. Matná rtěnka, která vůbec nevysušuje, je příjemná a nádherně vypadá. Ten odstín vlevo nosím skoro pořád, ta je úplně top z celého roku. Zas jsme ale u toho, že mě na rtech nevydrží, malý jídlo dá, ale vyloženě večeři ne.

Miss Sporty rtěnka Colour to Last Matte (Recenze) 
Pokud chci něco lehkého, hydratačního, co ze rtů zmizí komplet a bez starostí, tak jsem si zamilovala tyhle od Miss Sporty. Jsou krémové, nenazvala bych je vyloženě matnými, spíše saténovými. Velmi komfortní, hezky vypadají a odstíny jsou vyloženě neutrální hodící se ke všemu.
 
Benefit báze pod make-up The Porefessional (Recenze)
Protože mám hodně suchou pleť, začala jsem být poctivec na báze a zjišťuji, že je v nich obrovský rozdíl a ne každá si sedí s make-upy. Tahle neměla problém se žádným make-upem, pleti dodala hydrataci, vyplnila vrásky a celkově geniálně pleť připravila na další líčení.


Bourjois make-up Always Fabulous 24h (Recenze
Bourjois má super make-upy. Always Fabulous je hutnější, má krémovou texturu a bezvadně kryje. Krytí je vyšší střední, zároveň nedělá dojem masky a hezky vypadá po celý den. Nevysušuje, neleze do vrásek.

Annabelle Minerals minerální make-up (Recenze) 
Objev roku, minerální make-up. Obrovská záchrana v době silné alergie a hodně podrážděné pleti. Make-up je přírodní, takže nedráždil a překvapilo mě, že fakt super pleť sjednotil, takže i začervenání nemělo šanci. Navíc během dne vypadal dobře, žádné fleky, odřená místa, pořád top stav.

Essence make-up Hydro Hero (Recenze
Hydro Hero má tmavší odstíny, takže jsem používala primárně v létě. Make-up je vlastně tinted cream a je fakt, že je poměrně hydratační, třeba s bázemi si vůbec nerozumí, ale s ním ani nejsou třeba. Nezvýrazňuje suchá místa, hezky sjednotí, jen teda nemá celodenní výdrž, večer už vypadá krapet flekatě.
 

Miss Sporty make-up Perfect to Last 24h (Recenze)
Tohle je pecka, hned pro něj běžte, za pár korun něco úžasného. Make-up je trošku mastnější, hydratační, nádherně sjednoducuje a pleť s ním je taková rozzářená, fakt hezká. Já ho úplně miluju a aktuálně mám pocit, že už nechci jiný.


Pečující kosmetika
Co se týče péče o pleť, tak jsem našla oblíbence primárně v oblasti čištění a co tak koukám, tak třeba sérum jen v rámci jedné řady, jinak nic. To samé pleťové krémy, též jich není moc. U tělovky jsem si zamilovala produkty do koupele, ale i nějaké to mazadlo

Novexpert pleťový krém Hyaluron Acid (Recenze)
Pro mě nově objevená dermokosmetika. Krém byl hodně lehoučký, ihned se vstřebával, ale i přes tu lehkost jste cítily, jak skvěle vyživuje. Pleť byla hydratovaná, hebká a celkově takové spokojená. Krém hezky voněl, což mě také bavilo.

Foamie tuhý čistič Aloe You Vera Much
(Recenze)
U tuhých čističů mi vadí, že většinou štípou v očích, ale to není případ tohoto produktu, milovala jsem ho. Pleť nevysušoval, nepnula po použití a byla skvěle vyčištěná a fakt nebyl problém s tím vzít i oči a příjemná mi byla i slaďounká vůně aloe.

Novexpert micelární voda Hyaluron Acid
(Recenze)
Novexpert ještě jednou a tentokrát micelárka, která stáhla veškerý make-up a i oči, nebylo třeba na ně tlačit, neštípala, nedráždila a odlíčení bylo snadné a precizní.

Ziaja čisticí pleťový tonik ve spreji Natural Care (Recenze
Moc mě bavilo balení se střičkou, která byla precizní, rozptyl tak akorát na obličej. Tonikum dočistilo a příjemně osvěžilo.

By Mukk čisticí mléko a tonikum (Recenze
By Mukk je láska od prvního vyzkoušení a pleťovka se tu objevila i loni v oblíbencích. Tentorát doporučuji mlíčko, které odlíčí lépe, než kdejaký dvoufázák, to tak stáhne i oči, že nestačím zírat. Tonikum zas hezky osvěžilo, zklidnilo.

Avon obnovující oční krém Anew Power (Recenze) 
Oční krém byl poměrně hutný, přesto nepůsobil těžce, dobře se vstřebával a oční okolí bylo viditelně vyživenější, rozzářenější a tmavé kruhy zredukovány. Opravdu povedený kousek.

Yves Rocher pleťová péče Hydra Vegetal (Recenze) 
Celkově je tahle řada hodně lehoučká a osvěžující, takže ideální na léto. Překvapilo mě, že i přesto dobře hydratuje, přes léto jsem fakt měla pleť v moc dobrém stavu a produkty samy o sobě mě dost bavily.

Garnier textilní masky s probiotiky (Recenze
Garnier má top masky a tyhle byly super. Nacucané plýtánko dobře drželo, v obou sáčcích zbylo i dost séra na samotné použití a pleť byla napapaná a taková rozzářená, což platí hlavně u oční masky.

Skin79 plátýnkové masky Fresh Garden Mask (Recenze
Skvělé masky a těším se na další od této značky. Plátýnka dobře držela, nestejkala a hydratace byla dokonalá.

Palmolive sprchový gel s jílem Purifying Clay (Recenze
I sprchové gely tu mají své zástupce. Tenhle byl hodně hutný, měl texturu jako puding a méně pěnil, ale obsahoval drobná zrníčka, takže zas moc fajn změna oproti klasickým gelům. I přes jíl nevysušoval.

Dove sprchová pěna s růžovým olejem (Recenze
Úžasná pěna, až jsem si říkala, kam se hrabe Rituals. Pěna byla hodně hustá, nadýchaná a na těle tak sametová, wow. Už je horší pěny sehnat, ale pokud narazíte, berte.

Australian Bodycare péče o nohy (Recenze)
Tipy na účinné krémy na nohy se hodí a tyhle byly super oba. Jeden hutnější, druhý lehčí, ale oba bezvadně vyživily, suché  popraskané paty během pár použití zacelily a udržely je stále v dobrém stavu.

Schminka třpytivé tělové mléko s arganovým olejem (Recenze)
Pokud máte rády v létě třpytivé produkty, tak tohle mlíčko bylo wow. Lehoučké, přesto dobře hydratační a třpytky se na těle držely celý den a vypadaly přirozeně.

Mary Kay hedvábné tělové mléko Satin Body
(Recenze)

Velké překvapení, proti Mary Kay vyloženě nic nemám, ale na druhou stranu ji nepovažuji za nějakou super značku, zatím, což je asi škoda. Tohle mlíčko bylo totiž úžasné, na pokožce fakt až takové sametové, hydratační a krásně vonělo po čaji.

Dresdner Essenz koupelové soli (Recenze)
Vrháme se na koupel, tohle byl super kup a soli/pěny mi dělaly společnost během prosince. Všechny super obarvily vodu, krásně provoněly a vytvořily hromadu pěny, která držela. Pokud na značku natrefíte, vyzkoušejte.


Schminka šumivka do koupele Jing Jang (Recenze)
Schminka ještě jednou a tentokrát tahle šumivka, která se pomalu rozpouštěla, vytvořila mléčnou pěnu a nádherně voněla po jasmínu, krása.


Tetesept koupel Svaly a klouby (Recenze)
Tohle je v podstatě olej, který zabarví vodu a velmi intezivně voněl po bylinkách, což samo o sobě bylo velmi relaxační a zklidňující.


Co je pro Vás objevem roku?
Shodneme se na něčem?

10 komentářů:

  1. Mne z loni poprvé použité kosmetiky asi nejvíc zaujal krém a sérum Astrid 55+.

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujimavá kozmetika a niektoré veci sú aj pre mňa novinky

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé tipy na kosmetické produkty, moc ráda některé z nich vyzkouším. Zaujaly mě hlavně ty matné rtěnky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Neshodneme se na ničem, s většinou produktů nemám zkušenosti:-) A s tím, co mám, což je Hydro Hero od Essence, tak ten apeluje na jeden z nejhorších produktů, co se mi dostal do rukou:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Svaly a klouby od Tetesept miluju a jsou právem v této rubrice. Stejně tak i pleťový krém od Novexpert.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...