Spotřebováno za březen 2016

Hezký den,
dnešní článek je přednastavený, já si momentálně užívám v Lipsku. Co máte v plánu na víkend? Březnová spotřeba byla hodně bohatá. Povedlo se mi vypatlat i nějaké balzámy na rty, za což jsem stejně ráda jako za make-upy. Balzámů se mi doma válí neuvěřitelné množství, ale v poslední době docela mizí a za duben určitě padne další.

Také jsem probrala laky na nehty a pěkná hromada letí do koše. Některé byly zkažené, jiné vyschlé. A konečně jsem spotřebovala micelárku, kterou jsem měla otevřenou nějakou dobu a ten zbytek ne a ne zmizet. Micelárka je další z produktů, které jsou u mě hojně zastoupené, téměř neubývají.

1. L`Oréal šampon Nutri-Gloss Luminizer (Recenze) -  Ze začátku jsme trochu bojovaly, ale nakonec jsem spokojená. Vlasy jsou nadýchané, mají objem a nemastí se. I čtvrtý den vypadají dobře a lesklé jsou také na první pohled.
Koupila bych znovu: ANO

2. Yves Rocher hydratační micelární voda (Recenze) - Zde jsem naopak zpočátku byla spokojená, ale najednou jsem musela začít oči dřít a ještě v nich pálí. Na pleť je ale super, dokonale odlíčí a nevysušuje. Pro mě je ale podstatné, aby micelárka odličovala i oči.
Koupila bych znovu: NE

3. Avon čístí gel s výtažky z bílého čaje (Recenze) - Gele skvěle odstraní z pleti všechen make-up a krásně voní. Ovšem není vhodný na oči, což by mi nevadilo, ale je třeba dávat bacha, aby se k očnímu okolí vůbec nedostal, protože pálí.
Koupila bych znovu: ANO

4. Palmolve sprchový gel Smooth Delight (Recenze) - Palmolive sprcháče patří mezi mé oblíbené a tenhle není výjimkou. Má krémovou konzistenci, dobře pění a nevysušuje. Navíc nádherně voní.
Koupila bych znovu: ANO

5. Sarsey zpevňující a zeštíhlující emulze (Recenze) - Na tuhle emulzi teprve recenzi chystám spolu s micelárkou. Emulze měla takovou jakoby gelovou konzistenci, dobře se roztírala a pokožka byla během používání dobře hydratovaná a přišla mi pevnější, super.
Koupila bych znovu: ANO

6. Rituals sprchová pěna T`ai Chi (Recenze) - Pěny Rituals jsou vůbec ty nejlepší sprchové produkty. Tahle měla moc příjemnou vůni, kterou jsem si ihned zamilovala.
Koupila bych znovu: ANO

7. Skin&Co Sicilian Light Serum -  Z tohohle vzorku jsem naprosto nic nepoznala. Sice na několik použití vydržel, ale žádného rozdílu či výsledku jsem si nevšimla.
Koupila bych znovu: NE

8. Keims balzám na rty s gingo bilobou - Balzám sice spotřebovaný není, ale zkazil se. Což mi nijak zvlášť nevadí, jelikož mi nesedl. Sice mi docela voněl, ale jakmile jsem ho dala na rty, tak se mi z jeho vůně a chutě dělalo zle.
Koupila bych znovu: NE

9. Yves Rocher balzám na rty s medem a musli (Recenze) - Tohle byl naopak skvělý balzámek. Krásně voněl, na rtech byl moc příjemný a dokonale hydratoval.
Koupila bych znovu: ANO

10. Maybelline balzám na rty Baby Lips (Recenze) - Balzám ze zimní limitky ve verzi Hot Cocoa byl moc fajn. Sice není extra hydratační, ale to od podobných balzámů nečekám. Rty zvláční a dodá jim hezkou, přirozenou barvu. Kakaová vůně byla také moc příjemná.
Koupila bych znovu: ANO

11. Paletka očních stínů - Tak tohle je už staletá paletka, už má tak ošoupaný obal, že ani nevím, od jaké je značky. Vlastně jsem ji teď už používala jen v létě na dovče, kdy mi bylo jedno, že se ráno nalíčím a pak mi líčení spláchne moře. Stíny ale byly dobře pigmentované a docela i držely.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

12. Maybelline pudr Affinitone (Recenze) - Můj nejoblíbenější pudr, který se ale přestal vyrábět, nebo alespoň u nás se již neprodává, s čímž se smiřuji hodně těžko. Praktické balení se zrcátkem, moc hezký, sametový finish.
Koupila bych znovu: ANO

13. hromada laků na nehty - Určitě nebudu vypisovat každý lak zvlášť. Jsou tu zástupci klasických barevných laků, tak i různé efektní či pečující. Ze značek je to například Essence, Miss Sporty, Gabriela Salvete, Paese...

Co se povedlo spotřebovat Vám?
Také máte nasyslené balzámy na rty?

5 komentářů:

  1. Balzámy na rty občas syslím, momentálně mám největší zásobu odličovačů :-) Balzám YR a Babylips mám moc ráda. Naopak ta micelárka YR mi vůbec nedělala dobře.
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek, všechny věcičky vypadají lákavě.

    Zvu na: http://musicalismydream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ty laky jsi pěkně probrala :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hydra vegetal som mala čistiaci piling a bol užasny, tak radšej odporučam miceralku od nivei mam ju už na dne a stale ide ako po masle:)

    OdpovědětVymazat
  5. Balzámů na rty mám vždycky spoustu, ale používám je právě všechny tak nějak nastřídačku, takže klidně denně použiju i 4 různé balzámy :). Laky jsem taky před nějakou dobou probírala a nechala jsem si jen ty odstíny, které se mi líbí a lakuju si je, jinak jsem zbytek rozdala. Z Tvých spotřebovaných produktů jsem měla jen ten sprchový gel od Palmolive, který byl super. Teď mám v koupelně taky jednu variantu a těším se, až bude spotřebovaná, protože mi ta parfemace moc nevoní,

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...