Forest Essentials - Delicate Facial Cleanser Kashmiri Saffron & Neem

O značce Forest Essentials nejspíš většina z Vás neslyšela. I pro mě je velkou neznámou a najít o ní informace v českém rybníčku je téměř nemožné. Pochází z Indie a byla založená v roce 2000. Forest Essentials je přírodní a specializuje se na produkty určené pro péči o pleť a vlasy.

Tohle malé cestovní balení čistícího gelu jsem vyhrála u Janičky a byla docela ráda, že můžu vyzkoušet něco naprosto neznámého. Bohužel musím říct, že jsem hodně ráda, že gel byl pouze v malém balení, vůbec mě nezaujal.

Gel by měl být určen pro všechny typy pleti, ale s tím hned nebudu souhlasit. Podle mě ho ocení hlavně mastná či smíšená pleť. V obsahu najdete spoustu ingrediencí, které působí jako antioxidanty. Jsou jimi například růžová voda, neem, citronová šťáva či med. Samozřejmě je bez parabenů, sulfátů a značka není testovaná na zvířatech.

Co mě rozčilovalo, tak balení. Sice na pohled líbivé, ale zlaté víčko se začalo hned olupovat a bylo to prostě všude. Jinak gel má hustší konzistenci, která při styku s vodou lehce napění. Stačí ho použít malé množství, takže i tohle cestovní balení mi vydrželo poměrně dlouho. Čistí dobře, tady nemám co vytknout. Zbaví pleť všeho make-upu, takže práce odvedená na jedničku.

Odličovač má hodně silnou, bylinkovou vůni. Vůně mi absolutně nesedla a každým dnem mi vadila stále více. I kdybych jinak byla s gelem spokojená, kvůli vůni bych ho určitě znovu nechtěla, nedokázala jsem se přes ni přenést.

Jak jsem psala výše, podle mě ho nejvíce ocení mastná pleť. Já mám pleť suchou a po každém použití jsem měla pocit pnutí a pleť vyloženě křičela po nakrémování.

Znáte značku Forest Essentials?
Jak Vás zaujala?

7 komentářů:

  1. Značku vůbec neznám, ale škoda na moji pleť by také nebyl.

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vhodný na mastnou či smíšenou no :)

      Vymazat
  2. Značku nepoznám, ale mám suchou pleť, takže by pro mě taky nebyl. Navíc si nejsem jistá, zda by mi voněl. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na vůni jsem si bohužel vůbec nezvykla.

      Vymazat
  3. este som o tejto znacke nepocula, skoda ze ti vobec nesadla, ale obal ma pekny :) aj ked je vsade :D
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tahle značka je pro mě úplná novinka. Ač vypadá hodně zajímavě, nevím jestli by se mé pleti zamlouval :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...