Spotřebováno za květen 2018

Poslední měsíce byly na spotřebované kousky fakt bohaté a dařilo se mi. Myslela jsem, že květen bude slabý, protože si nevybavuji, že bych do krabičky během toho měsíce furt něco házela. O to překvapenější jsem u focení byla, protože tu mám krásných dvanáct kousků.

V květnu jsem toho krom tělové péče a vlasovky moc nepoužívala a to z důvodu silné alergické reakce. Moji společníci byly jen řasenka a tužka na oči a i ty jsem měla zakázané. I když je spotřeba dobrá, měla jsem v plánu dodělat ještě nějaké odličováky či pleťové masky. Musím přiznat, že mi moje klasická kosmetická rutina opravdu chybí. Pomalu se do toho opět dostávám, ale jelikož pleť stále nemám úplně ok, furt červená, tak jsem pořád opatrná. Třeba make-up se pleti viditelně furt moc nelíbí. Doufám, že se to co nejdříve zlepší alespoň natolik, abych mohla konečně více začít zkoušet všechny ty nové produkty, co doma čekají.

1. Pantene šampon Intensive Repair (Recenze) - Na tuhle řadu Vás čeká pořádná recenze, už zkouším poslední produkt, takže bude co nejdříve. Šampon byl skvělý, taková klasická šamponová konzistence, která výborně napěnila. Vlasy byly hezky nadýchané, vzdušné, lesklé a vůbec se nemastily. Vlastně jsem vlasy kolikrát myla jen proto, aby se neřeklo :D
Koupila bych znovu: ANO

2. Pantene 3 Minute Miracle Intensive Repair (Recenze) - Tohle byla bomba, kondicionér se silou masky byl hodně hutný a vlasy neskutečně zjemnil, přesto na pohled byly silnější a vyživenější. Bezvadně šly rozčesat a byly tááák heboučké.
Koupila bych znovu: ANO

3. Batiste suchý šampon Original (Recenze) - Batiste je klasika, vždy mám doma minimálně jeden po ruce. Super je, že se šampony dělají i v cestovní verzi, která ale vydrží překvapivě dlouho. Vlasy zbaví mastnoty a dodá jim objem, který drží.
Koupila bych znovu: ANO

4. Ziaja krémová intimní hygiena (Recenze) - Stálice, kterou kupuji stále dokola, jelikož jako jedna z mála mi maximálně vyhovuje. Objevuje se tu pravidelně, takže asi netřeba se neustále opakovat.
Koupila bych znovu: ANO

5. Yves Rocher hydratační gel na tělo Maracuja (Recenze) - Moc milé překvapení a příjemná změna od všech možných mlék. Gel je řidší a než se vsákne, tak docela lepí, ale úžasně osvěžuje a překvapivě ani hydratace není špatná. Navíc nádherně voní a vůně se na těle drží.
Koupila bych znovu: ANO

6. Kamill krém na ruce a nehty Q10 (Recenze) - Krém je lehoučký, dobře se roztírá a ihned se vsákne bez pocitu mastnoty. Má příjemnou sladce květinovou vůni, která se na rukou drží. Po namazání jsou ruce hezky hebké, ale bohužel nehydratuje moc do hloubky a dlouhodobě. Chce to mazat pravidelně.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

7. Garnier čistící micelární gel (Recenze) - Tohle bylo peklo, které moji citlivé pleti vůbec nesedlo, přitom gel je určen pro citlivou pleť. Gel byl dost řídký, docela mi i smrděl a v očích štípal. Citlivou pleť začal hodně dráždit, vysušovat a zbytek už vyhazuji, protože si netroufám ho dál pokoušet.
Koupila bych znovu: NE 

8. Ziaja pleťová maska Kozí mléko (Recenze) - Maska byla poměrně hutná a na pleti příjemná. Určitě ji zanechala hydratovanější, vyživenější a i vyhlazenější. Trošku mi vadilo, že na pleti zasychá a nedá se poté vmasírovat, je třeba smýt.
Koupila bych znovu: ANO

9. Yves Rocher balzám na rty třešeň (Recenze) - Balzám je hodně pigmentovaný, vytváří na rtech fakt sytou červenou barvičku, takže to není úplně na neustále přetírání. Dobře hydratuje, takže to není ani potřeba. Krásně voněl po třešních.
Koupila bych znovu: ANO 

10., 11. Nice Cosmetics tužka na oči se třpytem (Recenze) - Stálice, kterou používám snad už čtrnáct let a je to jediná tužka, se kterou jsem spokojená. Není úplně černočerná, takže na očích nepůsobí tak tvrdě. A hlavní pro mě je, že zvládá i slzení a během dne nevypadám jak panda.
Koupila bych znovu: ANO

12. Moje dlouhodržící tužka na oči (Recenze) - Tohle je pravý opak. Tužka je měkoučká, takže netřeba na ní tlačit. Má výraznou černou barvu a bohužel během dne se maže. Již po pár minutách jsem vždy měla tužku mázlou a jakmile jsem zaslzela, tak tužka byla úplně všude.
Koupila bych znovu: NE

Znáte některý produkt?
Jak řešíte alergii a ekzémy?

15 komentářů:

  1. Batiste si taky ráda kupuji jen v cestovní verzi :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Intimní gely od Ziaji také ráda používám :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně téměř žádné nesedí, takže ze Ziaji jsem nadšená :)

      Vymazat
  3. Od Yves Rocher teď mám maracujový sprchový gel a voní náádherně, jsem ráda, že jsem mu neodolala, i když mám velké zásoby sprchových gelů, ta vůně za to stojí:-)

    OdpovědětVymazat
  4. toto sa mi moc nestáva, že ani jeden produkt som zo spotrebovaných ešte nemala. No mám čo doháňať ;) Hydratačný gél vyzerá super, musí voňať nádherne ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Momentálně mám intim gel od Ziaji a jsem s ním spokojená :)
    Kriss

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně mě zaujal gel s Maracujou :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Od Yves Rocher ta limitka vypadá perfektně. :) Batiste je osvědčená klasika.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  8. Pantene šampon a kondicionér je super.. ale ta maska mi nějak nesedla. Každopádně používám už tak půl roku a na ten kondicionér nedám dopustit :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak s Garneierem mám úplně stejnou zkušenost. Vyzkoušela jsem jednou a od té doby stojí nevyužitý v koupelně. Jinak mám doma ještě Baliste (myslím bylo v DM boxu), ale jsem asi poslední ve střední Evropě, kdo ho zatím nevyzkoušel ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...